gtavcsky Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Op de officiële Gta IV site staat iets vermeld van een mobiele telefoon. Bitter sweet...is deze ergens te kopen in LC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Nee is net als de Tinkle een telefoon die je alleen maar op reclame zal zien of mogelijk peds die er mee rondlopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kippetje123 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 mocht je jaloers zijn, dat een ped. m wel heb: ren tegen m aan, dan laat ie m vallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Dan nog kan je hem niet gebruiken hoor. De enige bruikbare telefoons zijn de mobiel die Roman geeft in It's Your Call, de mobiel die je van Playboy X krijgt Photo Shoot, en de mobiel die Johny in The Lost and Damned heeft. Als je nog meer vragen over GTA IV hebt, kan je ook altijd WikiGTA gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Maar je kan hem denk ik oppakken als iemand hem heeft laten vallen, maar zoals Bayside zegt niet gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Een gevoel zegt me dat je die Bitter Sweet wel gaat gebruiken in The Ballad of Gay Tony . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Dat je zelf kan kiezen wat voor telefoon je hebt: een roze BitterSweet, nee Tinkle klinkt Gay'er . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Maakt het volgens jullie uit wat voor telefoon je hebt??? Het gaat mij erom dat je er wat mee kunt... Bellen, SMS berichtjes bekijken, cheats en multiplayer en zelfs meer! Het gaat mij niets aan hoe het mobieltje er in GTA uitziet!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Ach, we mogen toch lol maken en weeral zou het extra realisme toevoegen mocht je zelf je telefoon zou kunnen kopen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Maar je kan hem denk ik oppakken als iemand hem heeft laten vallen,maar zoals Bayside zegt niet gebruiken. Je kan er wel mee gooien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Uit wraak iemands BitterSweet in het water gooien, of gewoon voor de lol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 njaa een gsm is gsm eh zoals je zegt voor cheats multiplayer messages enzo eh de rest is niet zo belangrijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Ach, we mogen toch lol maken en weeral zou het extra realisme toevoegen mocht je zelf je telefoon zou kunnen kopen . Dat wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.