jetteketet Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Hoi, Mijn dochter heeft na veel gezeur eindelijk vandaag GTA San Andreas gekregen. Hmm, leuk..................maar het spel is dus supertraag. Hoewel ze erg blij was, slaat de somberheid toe. Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen ? en dan ook nog graag in gewone taal zodat ik het ook nog snap ?? Groetjes, Jet Reageren
T@rget Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Enig idee hoelang geleden de computer gekocht is? En kwam hij toen uit de winkel? Dan kunnen we een schatting maken of het aan de computer ligt of iets anders Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Wat zijn je pc specificaties? pc's met meerdere cores kunnen met sa problemen krijgen. Reageren
jetteketet Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Bedankt voor het snelle reageren Tja, en nu vraag je wat De pc is zo'n 5 jaar oud en verleden jaar is er nog van alles aan gedaan om zware spellen te kunnen spelen o.a Age of mythologie wat goed verloopt. Voor de rest heb ik geen idee waar ik alles kan vinden wat je nodig bent. Als je me dat verteld zal ik het opzoeken. Jet Reageren
BV_1993 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Ga naar 'Uitvoeren' en typ 'dxdiag' in, je mag hiervan een screen plaatsen. Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 zo goed is die pc blijkbaar niet, hij is aangepast om Ages of mythlogogy (oid) te kunnen spelen. De eisen van dat spel: Microsoft® Windows® 98/Me/XP/2000 PC with 450 MHz equivalent or higher processor 128 MB of system RAM 1.5 GB available hard disk space 32x speed or faster CD-ROM drive 16 MB video card required Eisen voor SA 1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor 256MB of RAM 8x DVD-ROM Drive 3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install 64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better) Scheelt een HELE boel. Dus het spelen van SA kun je vergeten. Zelfs de goedkoopste pc bij de pcdump (dan hebben we het over €15) is al 10 X zo goed. met een pentium4, 1gb ram, en een ati 9800 128mb. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 zo goed is die pc blijkbaar niet, hij is aangepast om Ages of mythlogogy (oid) te kunnen spelen.De eisen van dat spel: Microsoft® Windows® 98/Me/XP/2000 PC with 450 MHz equivalent or higher processor 128 MB of system RAM 1.5 GB available hard disk space 32x speed or faster CD-ROM drive 16 MB video card required Eisen voor SA 1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor 256MB of RAM 8x DVD-ROM Drive 3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install 64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better) Scheelt een HELE boel. Dus het spelen van SA kun je vergeten. Zelfs de goedkoopste pc bij de pcdump (dan hebben we het over €15) is al 10 X zo goed. met een pentium4, 1gb ram, en een ati 9800 128mb. Je zal een volledig nieuwe pc moeten kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.