GTA_Ryder Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ey mensen, ten 1e aangenaam, me naam is Robert en k ben hier nieuw, Mods enz Installeren lukt me makkelijk, maar dan start ik GTA op , k klik op ''New Game'' dan Laad die maar tot de helft en dan krijg ik een waarschuwing.. Wie weet hoe ik deze probleem kan oplossen? Bij voorbaat dank, Ryder. Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Zodra er conflicten rond de helft van het laden, duid dat op een fout in [ï]GTA3.IMG[/i]. Ik adviseer je dus te controleren of je mod goed is geïnstaleerd, of je mod te backuppen Reageren
Deluxo Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Hoe installeer je je mods? Misschien doe je iets fout of vergeet je iets. EDIT: Welkom op het forum, Robert. Bewerkt: 24 juli 2009 door Deluxo Reageren
GTA_Ryder Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Hoe installeer je je mods? Misschien doe je iets fout of vergeet je iets.EDIT: Welkom op het forum, Robert. Thanx deluxo.. Maar ik heb SA verwijderd k ben nu bezig met hem opnieuw installeren, Als het weer fout gaat kom ik er weer op terug mensen;) Reageren
GTA_Ryder Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb opnieuw geinstalleerd, hij deed het, tone k weer die mod ging installeren was t succesvol gelukt, totdat die game weer gaat laden tot de helft.. K heb gwn goed geinstalleerd alles, wie weet wat k kan doen.? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Eerst downgrade-patch en dan modden, heb je dit gedaan? Reageren
GTA_Ryder Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Eerst downgrade-patch en dan modden, heb je dit gedaan? eeyyy , nee man.. ik heb geen flauw benul van downgraden is, k doe modden via SAMI's San andreas Mod Installer, wat moet k dan doen downgrade ofzo? Bewerkt: 25 juli 2009 door GTA_Ryder Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Klik, en dan downloaden. Pak het uit met WinRAR of iets dergelijks, start de patcher, zoek naar je San Andreas hoofdmap, en patchen. Nu word er een bepaalde wijziging aan gta_sa.exe aangebracht, wat het mogelijk maakt om te modden Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 verder is het niet verstandig om een dergelijke tool als sami te gebruiken, vroeg of laat veroorzaakt deze bugs/crashes in het spel, installeer de mods handmatig met IMG Tool oid Reageren
GTA_Ryder Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 verder is het niet verstandig om een dergelijke tool als sami te gebruiken, vroeg of laat veroorzaakt deze bugs/crashes in het spel, installeer de mods handmatig met IMG Tool oid Ja maar dan moet je tog eerst Sami gebruiken voordat je verder gaat met IMG Tool Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 nee, ik weet neit waar je dat vandaan haalt. Reageren
GTA_Ryder Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 nou toen k handleiding ging lezen las ik dit.. ''Ten eerste, maak altijd een backup van de Models en Data map voordat je een auto installeert!!!!!!'' hoe maak ik dan een backup, met SAMI tog? Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 nee, gewoon die bestanden kopieren. Reageren
GTA_Ryder Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 nee, gewoon die bestanden kopieren. okee, k heb gekopieerd nr mijn documenten, veel mods doen het behalve die Gilera Runner sp doet t niet dan haakt die af int midden tijdens t laden van de balkje, heb jij toevallig zelf ook een runner in die game zitten? Reageren
GTA_Ryder Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Probleem is opgelost, Met dank aan Remi-X, Wesley123 en Hearv94! Ik had gewoon IMGtool moeten gebruiken IPV Sami, want door SAMI ging die haperen int midden na modding, Jullie zullen nog van me horen! Complimente aan deze site Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.