Jump to content

Google vs. Bing

Google of Bing  

58 leden hebben gestemd

1. 1. Welke vind jij de beste?

• Google
      54
    • Bing
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Microsoft is een klein tijdje terug gekomen met een nieuwe zoekmachine.

Hij blijkt super te zijn volgens Microsoft (Maarja dat is Microsoft, eigendunk is hun eigenschap).

Alleen nu zou ik van jullie ook wel eens willen weten wat jullie nou nu nog steeds de beste vinden.

Zoals de titel van deze topic al zegt, Google vs. Bing.

Ik zelf hou het bij Google.

Het lijkt mij ook het meest gebruikelijke nog.

En als ik iets wil zoeken typ ik standaard al Google in, dat is gewoon iets wat er bij mij in zit.

Nee, Bing word bij mij niet gebruikt.

Vergeet ook niet erbij te posten waarom je heb gekozen voor Google of Bing.

Bewerkt: door joshoon
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• joshoon

5

• CoolieJoolie

4

• marcootje

3

• FerryN

2

Geplaatst:

ik gebruikte google, gebruik google en zal google blijven gebruiken.

anders gezegd: ik heb er niet eens over gedacht om bing te gebruiken, daar is google veel te goed voor.

microsoft moet bij zijn terrein blijven: besturingssystemen

Geplaatst:

Ik gebruik Google, en dat blijf ik gebruiken. Als je Bing gaat gebruiken is het hetzelfde als dat je van Firefox overschakelt op IE..

Geplaatst:

Google.

Bing kende ik geeneens, maar nu ik het zo zie, google is simpel, bing heeft die achtergrond wat kut lezen is, maar in principe hetzelfde.

Geplaatst:
Google.

Bing kende ik geeneens, maar nu ik het zo zie, google is simpel, bing heeft die achtergrond wat kut lezen is, maar in principe hetzelfde.

Ik kende Bing ook nog niet, tot nu toe. Maar ik denk wel dat ik zal blijven googelen (als je het zo spelt)

Geplaatst:

bing? nooit van gehoord

maar google is het beste en blijft het ook... iedereen is met google opgegroeid dus ja

googglen is ook een werkword en bingen? niet!

microsoft is bang dat ze klanten gaat verliesen word strax leuk als de nieuwe besteuring systeem uit komt van google

waar elke bekende fabrikant aan mee werkt bijna

google besteuring systeem krijgt ook 3d functie ofzo en word gratis

Geplaatst:
bing? nooit van gehoord

maar google is het beste en blijft het ook... iedereen is met google opgegroeid dus ja

googglen is ook een werkword en bingen? niet!

microsoft is bang dat ze klanten gaat verliesen word strax leuk als de nieuwe besteuring systeem uit komt van google

waar elke bekende fabrikant aan mee werkt bijna

google besteuring systeem krijgt ook 3d functie ofzo en word gratis

Ik bingel het even voor je! ahahaha

Lekker bingellen.

Geplaatst:

In mijn ogen is Bing gewoon msnsearch met een nieuwe naam: waardeloze rotzooi dus. Het zal wel even duren voordat ze ook maar half in de buurt komen van Google. En als ze dat eenmaal behaalt hebben, is Google weer beter dus het maakt niet uit, Bing zal nooit beter worden dan Google.

Overigens vind ik dat Google vooral gewoon een zoekmachine moet blijven en niet andere dingen moet gaan doen, zoals het maken van besturingssystemen. Vooral als het Linux based is en het moeilijk is zoiets aan de man te krijgen als er heel veel met Windows gewerkt wordt.

Geplaatst: (bewerkt)
In mijn ogen is Bing gewoon msnsearch met een nieuwe naam: waardeloze rotzooi dus. Het zal wel even duren voordat ze ook maar half in de buurt komen van Google. En als ze dat eenmaal behaalt hebben, is Google weer beter dus het maakt niet uit, Bing zal nooit beter worden dan Google.

Overigens vind ik dat Google vooral gewoon een zoekmachine moet blijven en niet andere dingen moet gaan doen, zoals het maken van besturingssystemen. Vooral als het Linux based is en het moeilijk is zoiets aan de man te krijgen als er heel veel met Windows gewerkt wordt.

Helemaal met je eens.

Bing = Live Search XD!

Kijk maar eens: www.live.nl

Bewerkt: door joshoon
Geplaatst:

Ik had ook nog nooit van 'Bing' gehoord, totdat ik dit topic las.. Maar ik heb het even bekeken en vind het maar een slechte zoekmachine. Zo typte ik voor de grap 'Gta' in, bij Bing kreeg ik links naar gta-hyves websites of andere Russische en Turkse websites. Bij Google kreeg ik GtaGames.nl, Rockstar Games, wikipedia over Gta enzovoort. Dus de zoekresultaten van Bing vallen wel tegen in vergelijking met Google. Daarnaast vind ik de vormgeving en vooral 'iGoogle' veel mooier :) (daar kan je je eigen startpagina samenstellen, met het weer, nieuws resultaten etc.)

Geplaatst:

Met Google kan ik mijn website vinden: Google +1

Met Bing kan ik mijn website niet vinden: Bing -1

Met Google heb je geen kut achtergrond waar tekst opstaat die je daardoor niet kan lezen: Google +1

Met Bing heb je een kut achtergrond waar tekst opstaat die je daardoor niet kan lezen: Bing -1

Met Google heb je een zoekmachine die meer dan 50 miljoen pagina's in de database heeft: Google +1

Met Bing heb je een zoekmachine die niet meer dan 50 miljoen pagina's in de database heeft: Bing -1

Google +3

Bing -3

Spreekt voor zichzelf, vindt je niet ... ?

Geplaatst:
Met Google kan ik mijn website vinden: Google +1

Met Bing kan ik mijn website niet vinden: Bing -1

Met Google heb je geen kut achtergrond waar tekst opstaat die je daardoor niet kan lezen: Google +1

Met Bing heb je een kut achtergrond waar tekst opstaat die je daardoor niet kan lezen: Bing -1

Met Google heb je een zoekmachine die meer dan 50 miljoen pagina's in de database heeft: Google +1

Met Bing heb je een zoekmachine die niet meer dan 50 miljoen pagina's in de database heeft: Bing -1

Google +3

Bing -3

Spreekt voor zichzelf, vindt je niet ... ?

Bing is van Microsoft -38468716438748641864.

Google +3

Bing -38468716438748641867

Dit is beter.

Geplaatst:

Google vind ik toch de beste.

Ik snap überhaupt niet waarom Microsoft probeert iets beters te maken dan Google, dat gaan ze gewoon simpelweg niet lukken. Google heeft veel meer en betere zoekresultaten. Bing kon eerst niet eens zichzelf vinden. :7

Mvg,

Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...