XTR17 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Google, staat allemaal al standaard in FireFox gezet. Bing heb ik nog nooit van gehoord Reageren
.Stan Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 0 stemmen voor Bing, 21 voor Google! Google is gewoon de beste en bekendste! Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 0 stemmen voor Bing, 21 voor Google! Google is gewoon de beste en bekendste! correctie o voor bing 27 voor google Reageren
joshoon Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ben wel benieuwd naar dat OS van google. Aniewee, Bing zuigt, google ownt IMHO. Ik eerlijk gezegt ook wel, alleen ik ga hem denk ik niet gebruiken. Naar de reviews kijk ik zeker naar uit. Reageren
Guardado Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ook hier Google, heb eigenlijk nog nooit van Bing gehoord Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik vind google uiteraard beter. Maar toch is Bing nog niet zo slecht. Ik vind vooral het afbeeldingen zoeken veel handiger dan bij google. Zo kan je selecteren op zwart-wit, kleur enz. Alleen is het probleem dat wat hij vind heel erg weinig is of helemaal niet bij de zoekopdracht past. Reageren
joshoon Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik vind google uiteraard beter. Maar toch is Bing nog niet zo slecht. Ik vind vooral het afbeeldingen zoeken veel handiger dan bij google. Zo kan je selecteren op zwart-wit, kleur enz. Alleen is het probleem dat wat hij vind heel erg weinig is of helemaal niet bij de zoekopdracht past. Daar ben ik het er ook mee met je eens. Alle afbeeldingen komen bij Bing in 1 pagina, en in Google moet je aldoor naar volgende pagina. En het is ook niet zo dat je voor elke zoekresultaat dan het plaatje moet laden, dan word het wel 100 plaatjes. Anders zou dat erg lang duren. Maar hij laadt ze alleen als je naar beneden scrollt, dus ik vind dat inderdaad wel een heel stuk beter. Google met het afbeeldingssysteem van Bing zou geweldig zijn. Trouwens, mooie score op de poll. 0 stemmen voor Bing hahaha. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Ik vind google uiteraard beter. Maar toch is Bing nog niet zo slecht. Ik vind vooral het afbeeldingen zoeken veel handiger dan bij google. Zo kan je selecteren op zwart-wit, kleur enz. Alleen is het probleem dat wat hij vind heel erg weinig is of helemaal niet bij de zoekopdracht past. Daar ben ik het er ook mee met je eens. Alle afbeeldingen komen bij Bing in 1 pagina, en in Google moet je aldoor naar volgende pagina. En het is ook niet zo dat je voor elke zoekresultaat dan het plaatje moet laden, dan word het wel 100 plaatjes. Anders zou dat erg lang duren. Maar hij laadt ze alleen als je naar beneden scrollt, dus ik vind dat inderdaad wel een heel stuk beter. Google met het afbeeldingssysteem van Bing zou geweldig zijn. Trouwens, mooie score op de poll. 0 stemmen voor Bing hahaha. Ja, je hebt gelijk. Afbeeldingen zoeken met Bing is stukken makkelijker, maar google is voor gewoon zoeken beter. Reageren
RoL0 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Nou, dan ben ik dus de eerste die voor Bing stemt! Afbeeldingen lijkt me nu wel duidelijk, maar ik vind hem gewoon wat fijner werken, afwerking toch wat beter. Ik heb ook vaak dat Bing toch betere resultaten als google geeft. Ik stapte trouwens ook over vanuit Live Search dat ik altijd al gebruikte. Reageren
TahR78 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Nou, dan ben ik dus de eerste die voor Bing stemt! Afbeeldingen lijkt me nu wel duidelijk, maar ik vind hem gewoon wat fijner werken, afwerking toch wat beter. Ik heb ook vaak dat Bing toch betere resultaten als google geeft. Ik stapte trouwens ook over vanuit Live Search dat ik altijd al gebruikte. Live Search gebruikte ik nooit maar ik moet zeggen dat Bing toch wel beter is dan Live Search als ik het zou moeten vergelijken en daarom gebruik ik het ''soms''. Maar voor mij is Google The King (en dus geen bing). Reageren
Beagle Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Google Had eerlijk gezegd nog niet van Bing gehoord. Maar voor mij zit tussen de zoekfunctie niet zo veel verschil. Het enige wat mij tegenhoud Bing te gebruiken is dat het van Microsoft is, en niet zo neutraal als Google is. Reageren
RoL0 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Google Had eerlijk gezegd nog niet van Bing gehoord. Maar voor mij zit tussen de zoekfunctie niet zo veel verschil. Het enige wat mij tegenhoud Bing te gebruiken is dat het van Microsoft is, en niet zo neutraal als Google is. Juist daarom gebruik ik het, het zit al een beetje geïntergreerd in Windows/Live enzo. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik gebruik Google. Waarom? Alles van Microsoft is ronduit bagger. IE is bagger, Media Player is bagger, Heel Windows is bagger, Live search was ook al bagger, dus zal die zoekmachine ook wel bagger zijn. Bovendien ben ik Google gewend en is het gewoon een goede en overzichtelijke zoekmachine. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik vind het echt zielig dat sommige alleen al om Bing afkraken met het argument dat het van MS is. En dan nog helemaal te zeiken dat het na-aperij is. Ten eerste over het na-aperij. Volgens mij is Google veel meer aan het na-apen. Gmail op het idee van Hotmail. Google Video op het idee van YouTube. (Wat Google daarna weer heeft overgenomen.) (Tegenwoordig is het een site voor video's overal maar eerst alleen voor Google Video.) Google Vertalingop het idee van Babelfish Google OS op het idee van Mac OS/Windows/Linux Google Andriod op het idee van Windows Mobile Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.