Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik vind het echt zielig dat sommige alleen al om Bing afkraken met het argument dat het van MS is. En dan nog helemaal te zeiken dat het na-aperij is. Ten eerste over het na-aperij. Volgens mij is Google veel meer aan het na-apen.Gmail op het idee van Hotmail. Google Video op het idee van YouTube. (Wat Google daarna weer heeft overgenomen.) (Tegenwoordig is het een site voor video's overal maar eerst alleen voor Google Video.) Google Vertalingop het idee van Babelfish Google OS op het idee van Mac OS/Windows/Linux Google Andriod op het idee van Windows Mobile 'Beter goed gejat, dan slecht verzonnen', luid het bekende spreekwoord. Maar het is natuurlijk dom als je alleen maar vanwege de maker iets niet zou gebruiken. Reageren
marcootje Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Toevallig vind ik gmail wel beter dan hotmail, en google translate wel beter dan babelfish. Met de rest heb ik geen ervaring... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Leuk om te lezen dat iedereen zoveel commentaar heeft op Microsoft en dat Microsoft zo slecht is, maar mensen, als jullie zoveel commentaar hebben, probeer het allemaal zelf even... maak maar even een besturingsysteem, dicht de gaten maar die er zijn.. en kom dan niet met.. Microsoft moet naar MAC (Apple) kijken, want dat heeft ook geen nut, want die hebben ook al problemen. Daarnaast als Microsoft niet had bestaan hadden we nog lekker ver weg van de computers kunnen blijven. Het is er wel allemaal mee begonnen, en ik denk dat de helft van de lui hier allemaal lekker verwend zijn met een GUI, maar verder dan hun neus nog nooit zijn gekomen met commando's intypen en dergelijke.. Ik vind dat Microsoft het vrij goed doet, ook met Windows 7 slaan ze echt de spijker niet mis, natuurlijk blijft Windows XP ook nog altijd "het" besturingssysteem. Bij Windows ME hebben ze de spijker toen wel mis geslagen, maar met Vista dacht iedereen ook gelijk; "het is slecht".. maar goed ga dan maar is na hoeveel mensen er problemen hebben en wat dan de oorzaak is . Elk probleem die ik heb gehoord is dat mensen oude troep installeerden op een nieuwe besturingssysteem.. en kijk ook eens hoeveel mensen Vista draaien op een oud systeem. Vind je het gek dat er dan zoveel problemen zijn? Maar terug on-topic.. ik vind dat Microsoft nog heel wat er uit kan halen, Bing heeft een zeer net uiterlijk (wat ik bij Google zeer tegen vind vallen..) en soms vind Bing ook dingen die Google duidelijk niet laat zien. Ik heb op een school een onderzoekje moeten plegen, en moet dan wel zeggen dat Bing af en toe wat verder gaat dan Google. Opzich zijn ze wel netjes aan elkaar gewaagd. Google is iets wat veel geld uit alles wilt trekken naar mijn gevoel, kijk maar naar YouTube overal ads.. en zo blijft het maar door gaan, rond uit slecht.. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 gebruik altijd google Reageren
Ymosky Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Het zal denk ik wel even duren voordat ik werkelijk bling zou gaan gebruiken in plaats van google. "Googelen" is ook zo'n ingebakken gewoonte. Eventjes gaan "Bingen" naar informatie klinkt toch voor geen meter Maargoed, na het eens heel vlug uitgeprobeerd te hebben heb ik het idee dat Bing toch lang niet gek werkt, anders dan Google in ieder geval en misschien wel beter ook. In de eerste plaats natuurlijk het zoeken van afbeeldingen wat stukken handiger werkt, maar ook de gewone zoekopdrachten gaan bij Bing net iets anders. Wanneer ik bijvoorbeeld zoek op "Grand Theft Auto" dan zie ik bij Bing voornamelijk resultaten die werkelijk gericht zijn op informatie over de GTA-spellenreeks in het algemeen. Officiele site's komen voorbij, Wiki's in allerlei verschillende talen, waaronder de wikigta engelse en nederlandse versie, deze website enz. Dezelfde zoekopdracht bij Google geeft me ook wel wat van deze website's maar Google geeft veel meer resultaten die verwijzen naar aparte spellen uit deze spellenreeks. Op de eerste pagina zie je meerdere keren GTA IV, San Andreas en Chinatownwars langskomen. In principe heeft Bing in dit geval mijn zoekopdracht dus wel iets beter "begrepen". Om eerlijk te zijn, ik ben heel erg benieuwd wat voor resultaten Bing zal gaan boeken. Imo een "waardig tegenstander" tegenover Google. Bewerkt: 4 augustus 2009 door Ymosky Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind het echt zielig dat sommige alleen al om Bing afkraken met het argument dat het van MS is. En dan nog helemaal te zeiken dat het na-aperij is. Ten eerste over het na-aperij. Volgens mij is Google veel meer aan het na-apen.Gmail op het idee van Hotmail. Google Video op het idee van YouTube. (Wat Google daarna weer heeft overgenomen.) (Tegenwoordig is het een site voor video's overal maar eerst alleen voor Google Video.) Google Vertalingop het idee van Babelfish Google OS op het idee van Mac OS/Windows/Linux Google Andriod op het idee van Windows Mobile 'Beter goed gejat, dan slecht verzonnen', luid het bekende spreekwoord. Maar het is natuurlijk dom als je alleen maar vanwege de maker iets niet zou gebruiken. Mijn punt is dat er van die stomme kneusjes gaan zeggen dat Microsoft, Google gaat na-apen, terwijl Google zelf dat 10x zo hard terug doet. Ik heb op een school een onderzoekje moeten plegen, en moet dan wel zeggen dat Bing af en toe wat verder gaat dan Google. Opzich zijn ze wel netjes aan elkaar gewaagd. Google is iets wat veel geld uit alles wilt trekken naar mijn gevoel, kijk maar naar YouTube overal ads.. en zo blijft het maar door gaan, rond uit slecht.. Geld uit YouTube trekken, is nog niet zo makkelijk. Nog beter: Google heeft nog nauwlijks geld uit YouTube verdiend. YouTube heeft ontzettend veel Geheugen nodig om al die filmpjes op te slaan. (Vooral HD ) Bewerkt: 5 augustus 2009 door CoolieJoolie Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb op een school een onderzoekje moeten plegen, en moet dan wel zeggen dat Bing af en toe wat verder gaat dan Google. Opzich zijn ze wel netjes aan elkaar gewaagd. Google is iets wat veel geld uit alles wilt trekken naar mijn gevoel, kijk maar naar YouTube overal ads.. en zo blijft het maar door gaan, rond uit slecht.. Geld uit YouTube trekken, is nog niet zo makkelijk. Nog beter: Google heeft nog nauwlijks geld uit YouTube verdiend. YouTube heeft ontzettend veel Geheugen nodig om al die filmpjes op te slaan. (Vooral HD ) Heb ook niet beweerd dat ze geld uit YouTube willen trekken maar heb gezegd dat ze overal wel ads plaatsen. Ik vraag mij af hoe dat besturingssysteem er uit komt te zien... Rechts een menuutje met Google Ads.. en links promotie voor Youtube? Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb op een school een onderzoekje moeten plegen, en moet dan wel zeggen dat Bing af en toe wat verder gaat dan Google. Opzich zijn ze wel netjes aan elkaar gewaagd. Google is iets wat veel geld uit alles wilt trekken naar mijn gevoel, kijk maar naar YouTube overal ads.. en zo blijft het maar door gaan, rond uit slecht.. Geld uit YouTube trekken, is nog niet zo makkelijk. Nog beter: Google heeft nog nauwlijks geld uit YouTube verdiend. YouTube heeft ontzettend veel Geheugen nodig om al die filmpjes op te slaan. (Vooral HD ) Heb ook niet beweerd dat ze geld uit YouTube willen trekken maar heb gezegd dat ze overal wel ads plaatsen. Ik vraag mij af hoe dat besturingssysteem er uit komt te zien... Rechts een menuutje met Google Ads.. en links promotie voor Youtube? Dat zou wel heel dom zijn van Google, nog geen enkel OS heeft reclame in z'n OS gezet. Als zei het wel doen, gaan ze heel wat gebruikers verliezen, alleen al om de hebzuchtigheid van Google als ze zoiets doen. Reageren
marcootje Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Mijn punt is dat er van die stomme kneusjes gaan zeggen dat Microsoft, Google gaat na-apen, terwijl Google zelf dat 10x zo hard terug doet. (andere quotes ben ik te lui om uit te zoeken)Om het maar even te melden; je wilt echt NIET weten hoeveel er nageaapt wordt op het internet. Dat is echt gigantisch veel! En dat is vooral omdat het internet groot en makkelijk te kopieren is. Anderzijds, als grote bedrijven niet van elkaar zouden mogen na-apen, zou er ook geen concurrentie op de markt zijn. Dat betekend weer alleenrecht op de markt, waar we op zijn beurt weer niet blij mee zijn. Conclusie: Happy Copying!! Bewerkt: 5 augustus 2009 door marcootje Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Mijn punt is dat er van die stomme kneusjes gaan zeggen dat Microsoft, Google gaat na-apen, terwijl Google zelf dat 10x zo hard terug doet. (andere quotes ben ik te lui om uit te zoeken)Om het maar even te melden; je wilt echt NIET weten hoeveel er nageaapt wordt op het internet. Dat is echt gigantisch veel! En dat is vooral omdat het internet groot en makkelijk te kopieren is. Anderzijds, als grote bedrijven niet van elkaar zouden mogen na-apen, zou er ook geen concurrentie op de markt zijn. Dat betekend weer alleenrecht op de markt, waar we op zijn beurt weer niet blij mee zijn. Conclusie: Happy Copying!! Jezus, Jij snapt mijn punt niet, hé? IK ZEG DAT OMDAT DIE DOMME KNEUSJES DIE ZEGGEN DAT MICROSOFT NA-AAPT NIET VAN DIE DOMME KUT ARGUMENTEN TE VERZINNEN. >>> Door Thundercover: Calm down... Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor. Je kan je mening ook op een andere manier duidelijk maken... <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.