Jump to content

langzaam

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb genoeg geheugen voor gta 4 te spelen maar hij is zoooooooooooooooooooooooooooo traag bij mij

iemand een oplossing?

Geplaatst:

Het geheugen alleen is niet genoeg. Je processor en videokaart moeten ook goed genoeg zijn. Kan je even zeggen welke processor, welke videokaart en hoeveel GB geheugen je hebt?

Geplaatst:
ik heb 2 GB GEHEUGEN

VIDEOKAART 256mb7900

procesot amd athlonx2 64 2.4 ghz

Je videokaart voldoet niet aan de eisen :7

Geplaatst:
ik heb 2 GB GEHEUGEN

VIDEOKAART 256mb7900

Dat doet ie wel. ;) Een 7900 GT is net de minimumeis, je kan het spel dus spelen. Maar de kaart is wel al sterk verouderd en zal je het spel dus op hele lage instellingen moeten spelen met een framerate die je niet zo leuk vind (het gaat dus langzaam). De enige oplossing is je videokaart en processor upgraden, want je processor is ook slechts net de minimumeis.

Geplaatst:
ik heb 2 GB GEHEUGEN

VIDEOKAART 256mb7900

Dat doet ie wel. ;) Een 7900 GT is net de minimumeis, je kan het spel dus spelen. Maar de kaart is wel al sterk verouderd en zal je het spel dus op hele lage instellingen moeten spelen met een framerate die je niet zo leuk vind (het gaat dus langzaam). De enige oplossing is je videokaart en processor upgraden, want je processor is ook slechts net de minimumeis.

ok thx ga het maandag meteen doen

topic mag sluiten

Geplaatst:

Een videokaart hoeft soms niet heel duur te zijn als je even naar de prijzen kijkt...

Geplaatst:
Een videokaart hoeft soms niet heel duur te zijn als je even naar de prijzen kijkt...

goed zo, adviseer hem even goedkope kaarten, dan kan hij nog steds niet gta4 normaal spelen.

Neem een kaart van ten minste 100 euro, minimaal een 9800GT of een HD47xx serie.

• 2 weken later...
Geplaatst:

goed zo, adviseer hem even goedkope kaarten, dan kan hij nog steds niet gta4 normaal spelen.

Neem een kaart van ten minste 100 euro, minimaal een 9800GT of een HD47xx serie.

Ja goedzo, adviseer hem maar om een MASTER Videokaart te kopen.

En dan zit die opgescheept met een slechte processor

Geplaatst:

ik heb het nu ik heb een goede geheugenkaart en prosesor nu zelfs die gast van die camputerwinkel zij het

maar nu gaat het nog niet

Geplaatst:
ja maar die hebben ook gewelidige kennis[/sarcasme]

Wat heeft hij jou aangesmeert?

een geheugenkaart 9800GT

Geplaatst:
ja maar die hebben ook gewelidige kennis[/sarcasme]

Wat heeft hij jou aangesmeert?

een geheugenkaart 9800GT

Prima kaart. Met die kaart zal je toch GTA IV op Low of Medium spelen, toch?

Geplaatst:

zoiets heet een videokaart.

Wat voor een processor heeft hij je aangesmeert en wat zijn de verdere specificaties van je pc?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...