Doggi Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 heb de procesor geupdate weet niet wat sorry Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 ik weet vrijwel zeker dat hij jou iets waardeloos heeft aangesmeert. Gebruik ff flitskikkers info tool of typ in uitvoeren dxdiag en post de info die er staat(bij dxdiag ook de info van beeldscherm) Ik weet verder zeker dat jij de vorige drivers van je videokaart niet hebt verwijdert, de oude drivers staan er dus nog gewoon op. Reageren
Doggi Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 ik heb een AMD Sempron proccesor is dat te wijnig??? Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) heeft hij dat jou aangesmeert? Vind je het dan raar? die komt niet in de buurt van de minimale eisen. Je hebt de cpu niet geupgrade maar gedowngrade Bewerkt: 6 augustus 2009 door wesley123 Reageren
Doggi Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 die stomme klootz*k ik ga nu reclameren en me geld terugvragen Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 dat is ook je eigen schuld,j ij laat je overtuigen, je had hier ook kunnen vragen wat goed was, dan was je nu niet opogelicht. Reageren
Kratod Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Wat heb je dan nodig(kaarten voor in de pc ) Zie het neit zo goed op de doos :$ mvg.Kratod Reageren
Doggi Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Wat heb je dan nodig(kaarten voor in de pc )Zie het neit zo goed op de doos :$ mvg.Kratod klik hier voor de systeemeisen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.