Jump to content

Gtagames Music Awards Vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ïk vind het een beetje jammer waarom het maar tot de jaren 80 en later kan en geen andere muziek stijlen..

Begrijp je wel dat andere mensen een bepaalde muziek ook mooi vinden dan aleen maar Pop, Rock enz..

Geplaatst: (bewerkt)

hmm jaren 80 doen we express maar als jou die tijd daarvoor leuk vind, mag het van mij ook ik zal wel overleggen met Slimm wat we doen, maar ik doe dat omdat de meeste mensen die nummers niet eens meer kennen van voor de jaren 80.

En meer muziekstylen wat wil je dan nog meer Country en Hardcore? ik wil het wel doen maar alleen als er meer mensen voor dat idee zijn

Bewerkt: door The Outlaw
Geplaatst:
hmm jaren 80 doen we express maar als jou die tijd daarvoor leuk vind, mag het van mij ook ik zal wel overleggen met Slimm wat we doen, maar ik doe dat omdat de meeste mensen die nummers niet eens meer kennen van voor de jaren 80.

En meer muziekstylen wat wil je dan nog meer Country en Hardcore? ik vind het persoonlijk geen styl dat hardcore maar als meer mensen dat genre willen zullen we overleggen

Nee, ik bedoel waarom geen muziek van alle jaren en alle stijlen?

Dan is dat voor een hoop mensen leuker, bovendien zijn de jaren 70 voor mij belangrijker dan de jaren 80 maar die mening verschilt toch weer.

Geplaatst:

Wij hebben de meest voor de handliggende steilen gekozen, omdat er anders te veel worden.

We hebben nu niet meer vanaf jaren 80 maar onbeperkt.

Nogmaals, als we alle "sub"steilen ook moeten toevoegen word het allemaal veels te veel.

Geplaatst:
Wij hebben de meest voor de handliggende steilen gekozen, omdat er anders te veel worden.

We doen het wel zo dat we Trance een apart genre maar dat is ook wel het laatste <_< We hopen dat jullie nu in jullie gemakken zijn voorzien

Geplaatst:
Dus Hardcore, hardstyle en trance kun je niet kiezen? :huh:

Na overleg hebben we er een extra Genre bij gezet, vanaf nu valt alle : Hardcore, Trance, Hardstyle etc. onder het genre Trance.

Geplaatst: (bewerkt)
Dus Hardcore, hardstyle en trance kun je niet kiezen? :huh:

Na overleg hebben we er een extra Genre bij gezet, vanaf nu valt alle : Hardcore, Trance, Hardstyle etc. onder het genre Trance.

Hahaha, mooi! maar Trance is ook Hardcore, Hardcore is de kern, Trance is een deel er van, maar ik snap het wel ;) :lol:

Zo ziet het er beter uit, ik snap nu waarom er niet alle stijlen bij gezet kunnen worden.

Bewerkt: door Tim14
Geplaatst:

ben bang dat je dat ook echt onder pop moet gaan zetten anders kan ik van de vogeltjes dans ook een aparte genre maken, dus ook van nederhop en muziek van eigenbodem het zit goed zo :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...