Jump to content

blauw scherm na een paar seconden spelen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

halloo allemaal

Hey ik hab een lastig probleem na het kiezen van newgame komt die intro en dan kan ik een paar secondes spelen en dan krijg ik een blauw scher met niks op men sanandreas werkt er voor wel maar nu niet meer na re instal .

ik kom echt zot van dat blauw scherm :bonk: ik heb de driver die je met SanAndreas kader te zien krijgt wanneer je de cd in pc steekt ... gedownload

maar er verandert niks van de situatie :( help me pls :?:cry:

alvast bedankt grtz justin$ (hij is ge kocht in de winkel)

Bewerkt: door justin$
Geplaatst: (bewerkt)
gedownload

Dus je hebt San Andreas gedownload? In dat geval mogen we je niet helpen. ;) <<EDIT @ emoticon<<: UH werkt niet :muur:

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
gedownload

Dus je hebt San Andreas gedownload? In dat geval mogen we je niet helpen. ;) <<EDIT @ emoticon<<: UH werkt niet :muur:

nee ik heb sanandreas in de winkel gekocht

Geplaatst:

Oke, mooi :puh:

Maar over die driver, dan heb je het waarschijnlijk over de DirectX die meegeleverd is op de DVD. Hier zijn inderdaad tamelijk vaak problemen mee, download en installeer eens de DirectX die Microsoft levert. Zoek hier naar DirectX 9 indien je Windows XP hebt, of indien je Windows Vista hebt, zoek naar DirectX 10.

En verwijder eens GTA_SA.SET in GTA San Andreas User Files, die je vind in Mijn Documenten ;)

PS: Kun je misschien benadrukken om wat voor blauw scherm het gaat? Het Systeemfouten scherm? In dat geval zou het ook nog wel eens zo kunnen zijn dat je computer San Andreas niet aan kan...

Geplaatst:
Oke, mooi :puh:

Maar over die driver, dan heb je het waarschijnlijk over de DirectX die meegeleverd is op de DVD. Hier zijn inderdaad tamelijk vaak problemen mee, download en installeer eens de DirectX die Microsoft levert. Zoek hier naar DirectX 9 indien je Windows XP hebt, of indien je Windows Vista hebt, zoek naar DirectX 10.

En verwijder eens GTA_SA.SET in GTA San Andreas User Files, die je vind in Mijn Documenten ;)

PS: Kun je misschien benadrukken om wat voor blauw scherm het gaat? Het Systeemfouten scherm? In dat geval zou het ook nog wel eens zo kunnen zijn dat je computer San Andreas niet aan kan...

het probleem maar heb het zojuist opgelost door de hardwarematige geluidsversnelling bij DxDiag.exe lager te zetten.... bedankt maar ik ga dat van u ga ik ook drirect doen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...