tinyq Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 wat is de beste plek om een tegenstander te raken zodat ie zn wapen laat vallen? bedankt alvast:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 wat is de beste plek om een tegenstander te raken zodat ie zn wapen laat vallen?bedankt alvast:) In het hoofd net zo lang tot dat ze dood zijn en dan kun je gewoon hun wapens oppakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Misschien bedoelt hij dat die persoon dan nog niet dood is maar nog leeft. Ik heb dat ook vaak gehad door hem in het arm te schieten en dan vliegt z'n pistool of M4 weg (Als je NOOSE achter je hebt) maar daar heb je ook geluk voor nodig. Als het niet dit geval is en je wilde het antwoord van wupie, dan mijn excuses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Op zijn hand of arm schieten is de beste manier. Kniën kunnen ook, dan buigt hij ineens door waardoor hij z'n gun laat vallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Je leert in het begin van het spel toch om iemand te 'ontmantelen', ben de controles vergeten maar je moet dit zonder wapen doen, blote hand en dan denk ik op [knop voor lopen]en kort daarna[knop voor schieten] of andersom ,(reden voor rare uitleg: zo mogelijk voor alle consoles). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Bij die N.O.O.S.E. mannetjes kan je ook gewoon op hun wapen schieten. Dan laten ze hem ook vallen volgens mij. Ik schiet altijd op hun handen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Ik schiet altijd door hun kop, dan gaat het toch iets sneller en amusanter , weet iemand of de besturing die ik heb doorgegeven hierboven klopt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Ik schiet altijd door hun kop, dan gaat het toch iets sneller en amusanter ,weet iemand of de besturing die ik heb doorgegeven hierboven klopt? Toen je dat in het begin hebt geleerd moest je een mes van iemand afpakken met je handen. Net voordat hij je wil steken moet je op de knop drukken om jezelf af te weren, is geloof ik de spatiebalk. Je timing moet wel goed zijn anders lukt het niet. En het werkt geloof ik alleen als diegene een knuppel of mes heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tinyq Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) bedankt iedereen ik bedoelde dat ie nog leeft:P had net ook op een noose agent geschoten in heli en die liet bij toeval zn wapen vallen toen ging ie met zn standaard pistooltje op me schieten wat niet werkte Bewerkt: 25 juli 2009 door tinyq Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
isybren Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Bij mij pak ik mijn met of knuppel en ik sla heletijd op hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Ik schiet ook wel eens op de handen! Grappig hoe ze op een rare manier hun wapen laten vallen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 rij ze gewoon zwaar gewond dat ze alleen maar op de grond zitten te jammeren en een beetje met hun hoofd bewegen. dan leven ze nog maar zijn wel hun wapen kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 rij ze gewoon zwaar gewond dat ze alleen maar op de grond zitten te jammeren en een beetje met hun hoofd bewegen. dan leven ze nog maar zijn wel hun wapen kwijt. Dan zijn ze (half)dood . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennisdeBrouwer Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 wat is de beste plek om een tegenstander te raken zodat ie zn wapen laat vallen?bedankt alvast:) Ik maak meestal een headshot, dan valt het wapen ook altijd op de grond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Bij die 'bewakers' zoals op industrieterrein in alderny bij de poort staan kun je dichtbij staan en dan met een ak-47 of m4 op hun wapen schieten dan laten ze hun wapen vallen, best wel lol doe ik altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.