cripsleader Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Een vraagje hoe moet dit met gta sa heb je een camera die het voor je doet hoe kan ik mn nederlandse mods showen voor de gta vc amsterdam mod ? ik heb print screen geprobeert maar weet iemand waar de fotos dan terrecht komen ? alvast bedankt De nederlandse politie eenheid heb ik gemaakt het zijn de patrol invest group maar dan in nederlandse style met politie achterop en de logos op de shirts, ook de Hells Angels heb ik al gemaakt more updates comming soon Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Een vraagje hoe moet dit met gta sa heb je een camera die het voor je doet hoe kan ik mn nederlandse mods showen voor de gta vc amsterdam mod ? ik heb print screen geprobeert maar weet iemand waar de fotos dan terrecht komen ?alvast bedankt De nederlandse politie eenheid heb ik gemaakt het zijn de patrol invest group maar dan in nederlandse style met politie achterop en de logos op de shirts, ook de Hells Angels heb ik al gemaakt more updates comming soon Als je ingame op print screen drukt kan je daarna Paint opstarten en op CTRL + V drukken of plakken daarna kan je het uploaden naar deze site en het uploaden. Daarna krijg je een URL. en die kan je in je post plakken. daarna zien wij jouw plaatje hoe je het hebt afgesteld bijvoorbeeld een thumbnail of een normale Succes Reageren
cripsleader Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hey bedankt ik zal zometeen al de politie eenheid laten zien een vraagje heeft iemand een Nederlandse politie auto gezien of amublance vandaag ga ik veel doen voor het eiland zelf wegen veranderen zulke dingen. Het zou leuk zijn als mensen mee willen helpen vice city is makkelijker te modden dan gta sa. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hey bedankt ik zal zometeen al de politie eenheid laten zien een vraagje heeft iemand een Nederlandse politie auto gezien of amublance vandaag ga ik veel doen voor het eiland zelf wegen veranderen zulke dingen.Het zou leuk zijn als mensen mee willen helpen vice city is makkelijker te modden dan gta sa. Ik heb eigenlijk geen zin om te helpen voor Vice City, omdat ik het spel niet heb Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik help helaas ook nie mee... Ik heb de pest aan Vice City. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik help helaas ook nie mee... Ik heb de pest aan Vice City. Ik vindt alleen de map leuk Reageren
cripsleader Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 jammer je gaat vice city niet terug kennen dat zeg ik je nu al ik kan zelfs geluid in fimpjes verandere maar dan meot je precies op een moment inspreken is nogal lastig ik ga de map zelf ook nog verandere de huizen moet naar Amsterdamse style gemaakt worden, ik had het eerst met gta san andreas geprobeert dit is niet gelukt het is te vol gebouwd en bij mijn map editor zaten bugs ik hoop dat iemand een nederlandse politie of ambulance wagen voor me heeft zodat ik die erin kan zetten weet iemand trouwes of de wagens van gta sa ook naar gta vc kunne ? dan heb ik wel een zootje autos alvast bedankt Screenshots comming soon! Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 jammer je gaat vice city niet terug kennen dat zeg ik je nu al ik kan zelfs geluid in fimpjes verandere maar dan meot je precies op een moment inspreken is nogal lastig ik ga de map zelf ook nog verandere de huizen moet naar Amsterdamse style gemaakt worden, ik had het eerst met gta san andreas geprobeert dit is niet gelukt het is te vol gebouwd en bij mijn map editor zaten bugs ik hoop dat iemand een nederlandse politie of ambulance wagen voor me heeft zodat ik die erin kan zetten weet iemand trouwes of de wagens van gta sa ook naar gta vc kunne ? dan heb ik wel een zootje autos alvast bedankt Screenshots comming soon! Ik heb wel een heel pack Australische auto's, voor als je wat te kort komt XD Reageren
peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ik wil wel wat proberen maar doe je heel amsterdam of alleen de binnen stad?? Reageren
cripsleader Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ik wil wel wat proberen maar doe je heel amsterdam of alleen de binnen stad?? Ik ben bezig met een texture mod over heel gta vice city ik veranderd het eiland niet ik ga wel de bomen verandere voor die van gta sa normale bomen geen palm bomen meer verder ga ik anders soort straat stenen doen de schiphol toren maken bij het vliegveld zoiets het moet kleine dingentjes van amsterdam bevatte (bezienswaardigheden) grachten zou ik graag willen hebben en de huizen mocht iemand me willen helpen hoor ik het graag de screenshots komen er zo snel mogelijk op!!!! Als iemand een programma heeft dat je kan inspreken mag jij de tekst gaan inspreken Verder horen jullie nog meer nieuws ik ben bezig met de borden van de snelwegen dat is niet erg makkelijk om maar zo te zeggen. More updates comming soon! Reageren
peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 miss is dit iets?? is me eerste ff snelle creatie met 3dsmax ik snap er nog niet zo veel van Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 miss is dit iets??is me eerste ff snelle creatie met 3dsmax ik snap er nog niet zo veel van Ga anders zelf even naar Amsterdam, en maak wat tekeningen en foto's van de textures van de huizen. Reageren
peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 het is gewoon een beginseltje niet om erin te zetten al je dat niet wil. Reageren
cripsleader Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) het is gewoon een beginseltje niet om erin te zetten al je dat niet wil. Ik vind de huizen wel goed ik snap er ook niet veel van maar komt wel goed volgende week krijg ik een nieuwe pc dan download ik de tools wel en ga ik het f uitvogelen mn bestanden back-up ik wel. Dat huis is goed! nog even de juiste txd files erop zetten (stenen, deuren ramen enz) en het eerste type huis is af Ga naar google en tik daar amsterdam in zulke huizen moeten we maken die van het centrum zodat je een echte Amsterdamse maffia sfeer krijgt. Alle hulp is welkom Morgen komen de screenshots ik ben nu even bezig met het modden Ga naar grachten.nl voor voorbeelden klik dan op prinsjesgracht zoiets zou super zijn! Ik ga nu f een achtergrond maken voor het menu Bewerkt: 26 juli 2009 door cripsleader Reageren
peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ja ik was niet heel slim vanmiddag en had het per ongeluk niet opgeslagen dus ik zal een nieuwe moeten maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.