cripsleader Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ja ik was niet heel slim vanmiddag en had het per ongeluk niet opgeslagen dus ik zal een nieuwe moeten maken Geef niet tijd zat ik heb hier een promo screenshot dit is het hoofdmenu maar de letter vice citty gaan nog weg daar komt amsterdam voor in de plaats. Voeg me toe op msn als je wilt helpen joostschippertje (at) hotmail DOT com Het hoofdmenu met de mod. Reageren
peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 okey mooi kan je miss ook de letters in het hooft menu veranderen want nu is het niet echt mooi bij die achtergrond Reageren
cripsleader Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 okey mooi kan je miss ook de letters in het hooft menu veranderen want nu is het niet echt mooi bij die achtergrond Nee helaas heb gekeken maar kon niet ik vind het wel bij amsterdam passe rose past bij de wallen Ook in de intro film bij het begin dat tommy aankomt in viec city staat er tijdens het filmpje Amsterdam schiphol airport nu moet ik nog wat tekst doen daarna heb ik tijd over voor de loadscreen te maken Reageren
peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 oke ik zal morgen eens goed naar 3ds max kijken. miss een leuk idee om de politie enzo ook te veranderen Reageren
cripsleader Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 oke ik zal morgen eens goed naar 3ds max kijken.miss een leuk idee om de politie enzo ook te veranderen Ik heb de politie al veranderd ook de ambulance broeders in moet de brandweer nog en de FBI de Swat heb ik ookal gedaan ik heb net de loadscreens afgemaakt als je het spel nu verlaat zie je een facking vete screen ik zal uploade lijkt me leuk als je weet hoe het werkt dat gaan we echt een keigoeie mod maken als je het spel hitman kent Hitman contracts mocht je het uitgespeelt hebben dan weetje een beetje wat ik bedoel als je dingen nederlands wil maken daar heb je 2 missies in Nederland ga anders maar eens naar de site hitmancontracts.com ik hoop dat er meer mee willen helpen Het beeld is met dit programma waarmee ik het heb geupload iets gekrompen daardoor lijkt het niet zo mooi maar ist wel Reageren
peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 waneer krijg je dat beeld. ik wil anders ook wel auto's gaan veranderen Reageren
cripsleader Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 waneer krijg je dat beeld. ik wil anders ook wel auto's gaan veranderen Als je het spel afsluit Je kan autos verandere ja Hoofdzakelijk dat ze een NL tentekenplaat gaan krijge daarnaast de NL politie-brandweer-Ambulance ook de swat wagen trouwes Doe als je het kan ook de helicopters maar dan ga ik morgen aan de straten werken en vele merken en winkels, ik ga nu naar mn nest moet van mn ma zit er al heel de dag achter zie je morgen wel en voeg me anders f toe op msn we komen er wel uit met dat 3dmax Promo Screenshot deze was nog niet helemaal af maargoed tis maar voor een Promo Meer screenshots ga ik plaatsen bij showroom Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) ja ik was niet heel slim vanmiddag en had het per ongeluk niet opgeslagen dus ik zal een nieuwe moeten maken Ahw, maar wel een goede oefening Edit: Ga je je GTA Amsterdam GTA:A'DAM of GTA:ADAM noemen? XD Bewerkt: 26 juli 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
cripsleader Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 ja ik was niet heel slim vanmiddag en had het per ongeluk niet opgeslagen dus ik zal een nieuwe moeten maken Ahw, maar wel een goede oefening Edit: Ga je je GTA Amsterdam GTA:A'DAM of GTA:ADAM noemen? XD Ik denk gewoon GTA Amsterdam omdat je geen xxx kan gebruiken tis wel Amsterdams maar t word anders een s.x iets zegmaar verder hoop ik dat je mee gaat helpen we zoeken nog mensen dus ik ga zo weer verder Reageren
peppie132 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 ik heb je toegevoegt op msn en ik ga zo ff 3ds max weer uitproberen Reageren
peppie132 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 versie 1.1 . ik weet niet of ie er beter op is geworden Reageren
cripsleader Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 versie 1.1 . ik weet niet of ie er beter op is geworden Ik neem aam dat dat de voorgevel is van een huis maak hem wel stukje hoger de huzien zijn 3 hoof soms 4 ga maar f kijken bij google afbeeldingen voor voorbeelden ik ga vandaag naar t strand Reageren
cripsleader Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Hallo iedereen we hopen voortaan verder te gaan modden emt de game GTA IV onze excusese voor het ongemak we denken dat gta IV de populariteit van gta san andreas gaat overschrijven al lijtk he nu niet het geval te zijn omdat vele mensen het spel niet eens aan kunnen ik kan het zelfop higest spelen en alles maximaal we zitte nu te twijfelen of het rotterdam gaat worden of gewoon amsterdam rotterdam heeft meer kenmerken van gta IV dan amsterdam we hopen jullie meninge te horen en meer informatie beschikbaar te stellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.