Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
ja ik was niet heel slim vanmiddag en had het per ongeluk niet opgeslagen dus ik zal een nieuwe moeten maken

Geef niet tijd zat :puh: ik heb hier een promo screenshot :tu: dit is het hoofdmenu maar de letter vice citty gaan nog weg daar komt amsterdam voor in de plaats.

Voeg me toe op msn als je wilt helpen joostschippertje (at) hotmail DOT com

Het hoofdmenu met de mod.

post-97990-1248633506_thumb.jpg

Geplaatst:

okey mooi kan je miss ook de letters in het hooft menu veranderen want nu is het niet echt mooi bij die achtergrond

Geplaatst:
okey mooi kan je miss ook de letters in het hooft menu veranderen want nu is het niet echt mooi bij die achtergrond

Nee helaas heb gekeken maar kon niet ik vind het wel bij amsterdam passe rose past bij de wallen :duh::D

Ook in de intro film bij het begin dat tommy aankomt in viec city staat er tijdens het filmpje Amsterdam schiphol airport :D nu moet ik nog wat tekst doen daarna heb ik tijd over voor de loadscreen te maken

Geplaatst:

oke ik zal morgen eens goed naar 3ds max kijken.

miss een leuk idee om de politie enzo ook te veranderen

Geplaatst:
oke ik zal morgen eens goed naar 3ds max kijken.

miss een leuk idee om de politie enzo ook te veranderen

Ik heb de politie al veranderd :tu: ook de ambulance broeders in moet de brandweer nog en de FBI de Swat heb ik ookal gedaan ik heb net de loadscreens afgemaakt als je het spel nu verlaat zie je een facking vete screen ik zal uploade :D lijkt me leuk als je weet hoe het werkt dat gaan we echt een keigoeie mod maken :dans: als je het spel hitman kent Hitman contracts mocht je het uitgespeelt hebben dan weetje een beetje wat ik bedoel als je dingen nederlands wil maken daar heb je 2 missies in Nederland :D ga anders maar eens naar de site hitmancontracts.com

:tu: ik hoop dat er meer mee willen helpen

Het beeld is met dit programma waarmee ik het heb geupload iets gekrompen daardoor lijkt het niet zo mooi maar ist wel :tu:

post-97990-1248638167_thumb.jpg

Geplaatst:
waneer krijg je dat beeld.

ik wil anders ook wel auto's gaan veranderen

Als je het spel afsluit :D

Je kan autos verandere ja Hoofdzakelijk dat ze een NL tentekenplaat gaan krijge :tu: daarnaast de NL politie-brandweer-Ambulance ook de swat wagen trouwes ^_^

Doe als je het kan ook de helicopters maar dan ga ik morgen aan de straten werken en vele merken en winkels, ik ga nu naar mn nest :puh: moet van mn ma zit er al heel de dag achter :duh: zie je morgen wel en voeg me anders f toe op msn we komen er wel uit met dat 3dmax

Promo Screenshot deze was nog niet helemaal af maargoed tis maar voor een Promo :D

Meer screenshots ga ik plaatsen bij showroom :Y

post-97990-1248639284_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)
ja ik was niet heel slim vanmiddag en had het per ongeluk niet opgeslagen dus ik zal een nieuwe moeten maken

Ahw, maar wel een goede oefening :puh:

Edit: Ga je je GTA Amsterdam GTA:A'DAM of GTA:ADAM noemen? XD

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Geplaatst:

Ahw, maar wel een goede oefening :puh:

Edit: Ga je je GTA Amsterdam GTA:A'DAM of GTA:ADAM noemen? XD

Ik denk gewoon GTA Amsterdam omdat je geen xxx kan gebruiken tis wel Amsterdams maar t word anders een s.x iets zegmaar verder hoop ik dat je mee gaat helpen :tu: we zoeken nog mensen dus ;) ik ga zo weer verder

Geplaatst:
versie 1.1 .

eersteprobeerstelv11.th.jpg

ik weet niet of ie er beter op is geworden

Ik neem aam dat dat de voorgevel is van een huis :tu: maak hem wel stukje hoger de huzien zijn 3 hoof soms 4 ga maar f kijken bij google afbeeldingen voor voorbeelden ik ga vandaag naar t strand :D

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hallo iedereen we hopen voortaan verder te gaan modden emt de game GTA IV onze excusese voor het ongemak we denken dat gta IV de populariteit van gta san andreas gaat overschrijven al lijtk he nu niet het geval te zijn omdat vele mensen het spel niet eens aan kunnen ik kan het zelfop higest spelen en alles maximaal :D we zitte nu te twijfelen of het rotterdam gaat worden of gewoon amsterdam rotterdam heeft meer kenmerken van gta IV dan amsterdam we hopen jullie meninge te horen en meer informatie beschikbaar te stellen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...