TZG Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Hallo allemaal Ik heb een CD gedownload. Maar nu ben ik die kwijt geraakt op de pc. Ik had sommige nummers in Itunes wel 40 keer afgespeeld. Nu ga ik het album opnieuw downloaden, maar ik vind het wel leuk om te weten welke nummers ik het vaakst heb afgespeeld. Maar als ik het album opnieuw download, begint Itunes ook opnieuw met tellen. Heeft iemand een manier om nieuwe, maar wel hetzelfde nummer gewoon in 1 keer naar 40 keer afgespeeld te krijgen? Ik hoop dat jullie mij vraag een beetje begrijpen. Als je het niet snapt, vraag het alsjeblieft dan gewoon GTA4Gamer Bewerkt: 25 juli 2009 door GTA4gamer Reageren
XiPE Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Maak een nieuwe 'Playlist' in iTunes en zet daar de liedjes in die je wilt. Dan zet je het vanonder op 'Replay'. Dan begin je de liedjes af te spelen en zet je bovenaan bij die balk van hoe lang het liedje speelt, je muis vlak voor het einde. Dan klik je, het liedje zal tot helemaal achteraan worden doorgespoeld. Dan begint het volgende liedje. Dit een tijdje blijven doen. Zet je muis wel heel dicht bij het einde, anders moet je nog 1-2 seconden wachten voor het volgende liedje begint. Hoop dat het duidelijk is. Reageren
TZG Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 thanks, ik heb het gedaan, ging vrij snel. kan een slotje op! Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Als die nummers nog in je iTunes-lijst staan, maar niet meer op je PC, zal iTunes aangeven dat het de nummers niet meer kan vinden. Als je ze dan probeert af te spelen zul je eerst moeten aangeven waar de bestanden staan, dus als je dan gewoon de opnieuw gedownloade nummers aangeeft behoud je je statistieken. Nu heb je hier natuurlijk niets meer aan, maar voor de volgende keer is het wel handig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.