TZG Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Hallo allemaal Ik heb een probleempje met mn Ipod Touch, want als ik Itunes open, staat er dat ik wel 2 gb aan ''overig'' op mijn Ipod heb staan. Wat houd het in? Want het is vast onbelangrijk, dus ik wil het graag weggooien, kan er weer meer muziek op Ik sta voor een raadsel. Iemand een idee? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met die probleem! GTA4Gamer Reageren
FerryN Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Heb je toevallig je Ipod gejailbreakt? Reageren
TZG Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Heb je toevallig je Ipod gejailbreakt? ja :$ Reageren
FerryN Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Heb je toevallig je Ipod gejailbreakt? ja :$ dan zijn het die programma's die je via cydia download, die vallen onder overig, heb ik ook Reageren
TZG Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Heb je toevallig je Ipod gejailbreakt? ja :$ dan zijn het die programma's die je via cydia download, die vallen onder overig, heb ik ook en "programma's''(dat is ook een balkje), dat zijn dan zeker die van ik uit de apple store heb? Reageren
FerryN Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Heb je toevallig je Ipod gejailbreakt? ja :$ dan zijn het die programma's die je via cydia download, die vallen onder overig, heb ik ook en "programma's''(dat is ook een balkje), dat zijn dan zeker die van ik uit de apple store heb? Jep. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.