blokzeil1 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 hoi! Ik heb weer is een idee maar kon het zo ff gouw niet vinden. Ik dacht als je firefox of IE op start krijg je natuurelijk door jouw geslecteerde begin pagina maar aangezien ik veel nieuws check op veel gebieden lijkt het me makkelijk een begin pagina te hebben waar je zelf links ik kan zetten naar andere pagina's waar je kijkt is dit mogelijk???? of bestaat het al? Alvast bedankt! Reageren
Thabit Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Misschien is iGoogle wat voor jou? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 niet echt dit gaat over verschilende dingen en ik wil mijn eigen dingen er in zetten Reageren
gta_rulez Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Misschien gewoon rss gebruiken? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 hoi!Ik heb weer is een idee maar kon het zo ff gouw niet vinden. Ik dacht als je firefox of IE op start krijg je natuurelijk door jouw geslecteerde begin pagina maar aangezien ik veel nieuws check op veel gebieden lijkt het me makkelijk een begin pagina te hebben waar je zelf links ik kan zetten naar andere pagina's waar je kijkt is dit mogelijk???? of bestaat het al? Alvast bedankt! Ik had laatst nog zo'n site gebruikt, maar ben ik vergeten Ik zal eens diep graven en posten zodra ik hem weet. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Misschien gewoon rss gebruiken? rss? Reageren
FerryN Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Misschien hiertussen kijken? Klikker Die MyPIP lijkt me veelbelovend. Bewerkt: 25 juli 2009 door FerryN Reageren
rakker126 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Anders moet je een eigen site met .co.uk maken met de links + startpagina, kost niks... Reageren
Bayside Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Co.uk domeinen zijn toch betaald? Verder kan deze site wat jij wilt. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Misschien is Symbaloo iets voor je. Hier kan je eigen links toevoegen d.m.v. blokjes. Account maken is niet nodig, maar als je cookies verwijdert ben je zonder account je blokjes kwijt. Zelf gebruik ik Symbaloo al een paar maanden, en het bevalt me goed. Reageren
marcootje Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Je kunt ook, zoals ik heb gedaan, een html-pagina op je eigen computer maken. Dan zit je ook niet met de laad-tijd van de website, het staat immers op je eigen computer . Het vereist echter wel wat kennis van html en eventueel css... Reageren
bramboy Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Mogelijkheid: - Je maakt pagina op freewebs, woelmuis etc. - je kijk in dit topic voor gratis website forwarding Dat is dat je een link hebt en die hernoemd maar blijft inpersiepe het zelfde alleen de link anders - Zet die pagina als startpagina en tadaaaaaaaaaaa - Bramboy Reageren
marcootje Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 @bramboy: waarom zou je dan niet gewoon de eigenlijke url als startpagina instellen? een kortere url op een startpagina heeft echt geen voordelen, alleen het nadeel dat je én de korte url moet laden, én de pagina zelf nog eens. Uit ervaring weet ik dat een korte url soms heel lang duurt voordat die geladen is. daarnaast spaar je alleen 20 tekens in je opslag-ruimte op je computer, daar is het echt niet om te doen lijkt mij. voor een gewone site is het misschien wel een overweegbare tip. Reageren
bramboy Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 hmm nou je het zegt ik had daar eigenlijk niet over nagedacht lol Reageren
S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 ik dacht dat het met google chrome gaat alle sites die gij opent komen er te staan in het begin en er kunnen er veel op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.