Jump to content

Je eigen beginpagina

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi!

Ik heb weer is een idee maar kon het zo ff gouw niet vinden.

Ik dacht als je firefox of IE op start krijg je natuurelijk door jouw geslecteerde begin pagina maar

aangezien ik veel nieuws check op veel gebieden lijkt het me makkelijk een begin pagina te hebben

waar je zelf links ik kan zetten naar andere pagina's waar je kijkt

is dit mogelijk????

of bestaat het al?

Alvast bedankt!

Geplaatst:
hoi!

Ik heb weer is een idee maar kon het zo ff gouw niet vinden.

Ik dacht als je firefox of IE op start krijg je natuurelijk door jouw geslecteerde begin pagina maar

aangezien ik veel nieuws check op veel gebieden lijkt het me makkelijk een begin pagina te hebben

waar je zelf links ik kan zetten naar andere pagina's waar je kijkt

is dit mogelijk????

of bestaat het al?

Alvast bedankt!

Ik had laatst nog zo'n site gebruikt, maar ben ik vergeten :puh: Ik zal eens diep graven en posten zodra ik hem weet.

Geplaatst:

Misschien is Symbaloo iets voor je. Hier kan je eigen links toevoegen d.m.v. blokjes. Account maken is niet nodig, maar als je cookies verwijdert ben je zonder account je blokjes kwijt. Zelf gebruik ik Symbaloo al een paar maanden, en het bevalt me goed.

Geplaatst:

Je kunt ook, zoals ik heb gedaan, een html-pagina op je eigen computer maken.

Dan zit je ook niet met de laad-tijd van de website, het staat immers op je eigen computer :) .

Het vereist echter wel wat kennis van html en eventueel css...

Geplaatst:

Mogelijkheid:

- Je maakt pagina op freewebs, woelmuis etc.

- je kijk in dit topic voor gratis website forwarding

Dat is dat je een link hebt en die hernoemd maar blijft inpersiepe het zelfde alleen de link anders

- Zet die pagina als startpagina en tadaaaaaaaaaaa

- Bramboy :cya:

Geplaatst:

@bramboy:

waarom zou je dan niet gewoon de eigenlijke url als startpagina instellen?

een kortere url op een startpagina heeft echt geen voordelen, alleen het nadeel dat je én de korte url moet laden, én de pagina zelf nog eens. Uit ervaring weet ik dat een korte url soms heel lang duurt voordat die geladen is.

daarnaast spaar je alleen 20 tekens in je opslag-ruimte op je computer, daar is het echt niet om te doen lijkt mij.

voor een gewone site is het misschien wel een overweegbare tip.

Geplaatst:

ik dacht dat het met google chrome gaat alle sites die gij opent komen er te staan in het begin en er kunnen

er veel op

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...