Jump to content

Je eigen beginpagina

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Je kunt ook, zoals ik heb gedaan, een html-pagina op je eigen computer maken.

Dan zit je ook niet met de laad-tijd van de website, het staat immers op je eigen computer :) .

Het vereist echter wel wat kennis van html en eventueel css...

kan het met microsoft front page?

heb niet zoveel verstand van html maar ja ik moet ook weer bij leren....

weet nu wel veel vind ik zelf dan over reperatie's hardware en software maar scripting en html en php valt me vies tegen

Duurt altijd zo lang die tuts enz

PS 350 bericht

Bewerkt: door blokzeil1
Geplaatst:

html vind ik ook nog iets te ingewikeld ,ik begin het te leren

mss moete google chrome es nemen normaal laad het al uwe paginas , waar ge op zijt geweest

en laat ze alemaal zien als ge google chrome opent

@italiancar:

het zal vast niet ALLE pagina's laden waar je bent geweest, want dan krijg je honderden als niet duizenden tabbladen open :puh:

@blokzeil1:

dit kan inderdaad ook in microsoft front page.

maar zoals ik altijd zeg, met een software-maak-programma ben je altijd gelimiteerd aan het programma, als je het zelf maakt in html (en css), heb je het volledig zelf in de hand, en kun je meer. maar in het geval van een startpagina is het wellicht een goede keuze om wel front page te gebruiken.

trouwens, html is niet moeilijk, alleen moet je het even doorhebben ;)

Bewerkt: door marcootje
Geplaatst:
@italiancar:

het zal vast niet ALLE pagina's laden waar je bent geweest, want dan krijg je honderden als niet duizenden tabbladen open :puh:

@blokzeil1:

dit kan inderdaad ook in microsoft front page.

maar zoals ik altijd zeg, met een software-maak-programma ben je altijd gelimiteerd aan het programma, als je het zelf maakt in html (en css), heb je het volledig zelf in de hand, en kun je meer. maar in het geval van een startpagina is het wellicht een goede keuze om wel front page te gebruiken.

trouwens, html is niet moeilijk, alleen moet je het even doorhebben ;)

heb je wat tips?

Geplaatst:
@italiancar:

het laat wel de meest recente site's zien die geopent geweest zijn en de meest bezochte

ik geloof dat als je bij firefox en IE & google chrome

in je webbrowser ding typt (waar normaal www,gtaforum.nl staat )

about:newtab

dat je dan recente / meest bezocht pagina's ziet

ook iets?

Nog 1 post betekend: 700 posts

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

Als je firefox gebruikt is fastdial goed voor je. Het is een add-on voor firefox.

Dit is weliswaar geen website, maar is zeker niet minder handig.

voor meer info en de download klik hier.

Klik hier voor de site.

Op deze site kan je overigens ook logo's vinden van de veel sites, deze kan je dan weer gebruiken als afbeelding voor fastdial.

hugotje112

Geplaatst:
Als je firefox gebruikt is fastdial goed voor je. Het is een add-on voor firefox.

Klik hier voor de site.

Op deze site kan je overigens ook logo's vinden van de veel sites, deze kan je dan weer gebruiken als afbeelding voor fastdial.

hugotje112

dit is presies wat ik zocht!

Geplaatst:

Klik hier voor de site.

hugotje112

dit is presies wat ik zocht!

firefox ownt toch weer ^_^

Geplaatst:

nouja, ik weet niet precies hoe die plugin werkt, maar ik vind mijn homepage toch handiger

vooral omdat ik zo'n 50 links op mn homepage heb staan, die volgens mij niet allemaal in die plug-in passen.

daarnaast heb ik ook een dynamisch gedeelte erin zitten, wat al zeker niet kan in die plug-in

maar dat is dan toch mijn persoonlijke situatie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...