ItsMilan Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 ey is hier iemand die mij ff ken uitlegge hoe ik dat fix als ie stopt met laden opde helft ( ik weet niet veel van computers) dus graag iemand met gedukd ;x xD Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Fout in GTA3.IMG. 1. Je hebt Windows Vista >> Voer San Andreas uit als administrator. 2. Je hebt een mod geïnstalleerd, controleer of je San Andreas wel gepatched hebt, en de mod goed geïnstalleerd is. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Als je mods hebt gebruikt en je hebt niet gepatcht dan stopt het spel inderdaad met laden! Omdat dit namelijk de allernieuwste versie van GTA SA is. Patcher voor GTA SA link is: Download patcher voor GTA SA Instructies voor als je het nog nie weet: 1. download patcher! 2. ga akkoord met de voorwaarden van GTAgames 3. Wanneer download is gedownload openen met WinRAR 4. Programma patcher openen (beeldschermicoontje bij WinRAR) 5. Er opent zich een nieuw venster (de patcher) 6. volg de instructies op het scherm 7. GTA SA gepatcht!!! Als het goed is kun je nu zoveel mods downloaden als je wilt! Maar als je trouwens geen mods hebt gebruikt heeft deze uitleg ook geen zin denk ik... Bewerkt: 25 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 heey jongens ik heb gta sa versie v2.00 en ik wil sa:mp spelen dus ik heb hem gepatch naar V1.00 en wanneer ik de spel wil starten zegt hij dat ik de orginele cd erin moet doen terwijl de orginele cd er gewoon inzit ik heb hem zeker 5 x of meer unistall gedaan en weer geprobeerd niks lukt kan iemand mij miss helpen ik wil sa:mp zo graag spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.