peter99 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 (bewerkt) heey ik ben bezig mnet een eigen gta vc (dus met alleen nieuwe eilanden en voertuigen) maar zoek nog wa mensen ,dus hier kan je aanmelden srceen shots: i.v.m met problemen op de comp ,(WAARSCHIJNLIJK)over 2 weken ) eidit : eclipse vondt het het beste als ik een topic zou openen ik ga het standard eiland weg doen en maak een nieuw :lol: ik ga bryce 5 gebruiken om nieuwe eilanden te maken en de naam : gta san fiera malibu king Bewerkt: 23 juni 2005 door peter99 Reageren
Jarno Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Weinig kans dat mensen gaan meehelpen en het gaan spelen/downloaden. Omdat GTASA zeer binnekort uitkomt. Maar wel goed idee. Heb je zelf moddign ervaringen? Reageren
peter99 Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Weinig kans dat mensen gaan meehelpen en het gaan spelen/downloaden.Omdat GTASA zeer binnekort uitkomt. Maar wel goed idee. Heb je zelf moddign ervaringen? ik kan wel goed modelen wat wil je doen ?? Reageren
Joriz Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Kijk is of je met GTI kan helpen?!? Zo help je meer mensen en andere mensen helpen jouw. Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Kijk is of je met GTI kan helpen?!? We hebben hem eerst uit GTI gezet omdat hij nog niet goed genoeg was in modellen voor GTI. En gezien zijn leeftijd.. Maar als Peter nu laat zien dat hij beter is geworden in modellen, en ook een object in VC kan zetten, dan is hij natuurlijk weer van harte welkom bij GTI. Reageren
Jarno Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 wat wil je doen ?? Heb ik gezegt dat ik wil meedoen? :ph34r: Reageren
peter99 Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 wat wil je doen ?? Heb ik gezegt dat ik wil meedoen? :ph34r: ooh sorry ,(dat dacht ik even) Reageren
peter99 Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Kijk is of je met GTI kan helpen?!? We hebben hem eerst uit GTI gezet omdat hij nog niet goed genoeg was in modellen voor GTI. En gezien zijn leeftijd.. Maar als Peter nu laat zien dat hij beter is geworden in modellen, en ook een object in VC kan zetten, dan is hij natuurlijk weer van harte welkom bij GTI. maar ik kan geen modelen IN vice city zetten dan moet mijn eigen comp gemaakt zijn (want op die van mijn vader mag geen spelletje gespeelt worden en ik denk dat als mijn comp is gamaakt dat gti al lang en breed uit is Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 maar ik kan geen modelen IN vice city zetten dan moet mijn eigen comp gemaakt zijn (want op die van mijn vader mag geen spelletje gespeelt worden en ik denk dat als mijn comp is gamaakt dat gti al lang en breed uit is Als je al niet kan modellen in VC, hoe wil je dan in hemelsnaam alles gaan veranderen? :huh: Ps. Kijk naar het Edit knopje in je eigen bericht, niet dubbelposten. Reageren
peter99 Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 maar ik kan geen modelen IN vice city zetten dan moet mijn eigen comp gemaakt zijn (want op die van mijn vader mag geen spelletje gespeelt worden en ik denk dat als mijn comp is gamaakt dat gti al lang en breed uit is Als je al niet kan modellen in VC, hoe wil je dan in hemelsnaam alles gaan veranderen? :huh: Ps. Kijk naar het Edit knopje in je eigen bericht, niet dubbelposten. ik kan wel modelen maar me comp waar ik alles mag doen en laten is kapot dus die moet eerst gemaakt worden Reageren
Wauzie Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Het lijkt me geen goed idee om zo'n grote mod te starten, zeker als beginnende modeller die nog niet veel van GTA af weet. Je bent ook een beetje jong, sorry, maar ik vrees dat het niets wordt. Als je modellen al een beetje onder de knie krijgt, ben je van harte welkom bij GTI. Reageren
peter99 Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) Het lijkt me geen goed idee om zo'n grote mod te starten, zeker als beginnende modeller die nog niet veel van GTA af weet. Je bent ook een beetje jong, sorry, maar ik vrees dat het niets wordt. Als je modellen al een beetje onder de knie krijgt, ben je van harte welkom bij GTI. waarom dan niet ik heb al een paar mensen (die niet op dit forum zitten) met 2 mensen die coole muziek kunnen maken ,misschien ga ik wel aleen het water nivau tot 200,0 m zetten :lol: edit : ik begin klein en ga zo watr groter Bewerkt: 1 juni 2005 door peter99 Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Als jij het zegt, maar ik zeg alleen dat ik denk dat de mod dan langzaam vordert. Reageren
peter99 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Als jij het zegt, maar ik zeg alleen dat ik denk dat de mod dan langzaam vordert. langzaam maar zeker ,vriend hij komt er wel Reageren
McDude Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) ik wil best helpen, mijn skills: - scm'en - modellen - mappen - texturen en wat extra dingen - handling.cfg aanpassen - tekst veranderen - meer kweek zo niet Bewerkt: 2 juni 2005 door McDude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.