peter99 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 ik wil best helpen, mijn skills:- scm'en - modellen - mappen - texturen en wat extra dingen - handling.cfg aanpassen - tekst veranderen - meer kweek zo niet kan je een eiland maken ? want daar zoek ik nog iemand voor Reageren
McDude Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 hmmm ik kan alleen met sketchup werken en daar kun je alleen maar simpele dingen mee modellen als je even zegt hoe die precies moet worden btw....ik heb je in mn msn toegevoegd :rolleyes: Reageren
peter99 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 btw....ik heb je in mn msn toegevoegd :rolleyes: thanx ,dat wou ik net bij jou gaan doen Reageren
peter99 Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 ik wil best helpen, mijn skills:- scm'en - modellen - mappen - texturen en wat extra dingen - handling.cfg aanpassen - tekst veranderen - meer kweek zo niet dan heb ik zo te zien weer iemand erbij Reageren
peter99 Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) ik wil best helpen, mijn skills:- scm'en - modellen - mappen - texturen en wat extra dingen - handling.cfg aanpassen - tekst veranderen - meer kweek zo niet dan heb ik zo te zien weer iemand erbij edit : sorry voor het dubbel posten (foutje gemaaakt) Bewerkt: 4 juni 2005 door peter99 Reageren
Jarno Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Ik heb een eiland ooit van iemand gekregen. Heb het hier nog ergens staan. Kwestie van scalen en whoppa. Mar ik zal het zelf nog wel is gaan gebruiken. Reageren
peter99 Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik heb een eiland ooit van iemand gekregen.Heb het hier nog ergens staan. Kwestie van scalen en whoppa. Mar ik zal het zelf nog wel is gaan gebruiken. ik snap nog steeds niet wat scalen is Reageren
Timotees Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 noou, gewoon het groter of kleiner maken van een object, dat doe je in z moddeler met modify--> scale Reageren
peter99 Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) noou, gewoon het groter of kleiner maken van een object, dat doe je in z moddeler met modify--> scale ooh ,das leuk zech edit : die twee jongens van school deden niet goed hun best ,ik heb ze ontslagen ik had ze twee weken gegeven om iets te laten horen daar voldeden ze niet aan Bewerkt: 6 juni 2005 door peter99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.