D_v_z Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 heey . ik will sa-mp spelen, dan kies ik een server en ik klik op connect. dan laad hij en naar het laden komt er te staan internal error. ik heb al dingen geprobeerd met d3d9.dll maar niks lukt me. kan iemand me mischien helpen ??? alvast bedankt Reageren
D_v_z Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 San Andreas wel gepatched? nee bedoel je gedowngrade ??? want dan staat er unknown version of san andreas ofzoiets dat lukt niet Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Downgraden, patchen, net hoe je het wilt noemen. (Al zit er wel een klein verschil in volgens mij?) Als jij een melding krijgt met "Unknown Version", heb je waarschijnlijk een cracked EXE? Deze herkent de patcher namelijk niet. Indien je deze hebt, mag ik je eigenlijk niet verder helpen. Het enige wat ik dan kan zeggen is: Ga op zoek naar een werkende EXE. Het kan ook zijn dat je mods hebt geïnstalleerd, sommige mods werken niet in SA:MP. Reageren
D_v_z Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Downgraden, patchen, net hoe je het wilt noemen. (Al zit er wel een klein verschil in volgens mij?) Als jij een melding krijgt met "Unknown Version", heb je waarschijnlijk een cracked EXE? Deze herkent de patcher namelijk niet. Indien je deze hebt, mag ik je eigenlijk niet verder helpen. Het enige wat ik dan kan zeggen is: Ga op zoek naar een werkende EXE.Het kan ook zijn dat je mods hebt geïnstalleerd, sommige mods werken niet in SA:MP. lol oke maar er is een andere manier om sa-mp te spelen tog zonder hem te patchen want eerst kon ik hem wel spelen en nu komt er steeds een error weet je daar mischien iets over ??? Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 SA:MP herinstalleren, en geen mods gebruiken. Reageren
D_v_z Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 SA:MP herinstalleren, en geen mods gebruiken. oke sa-mp heb ik vaak opnieuw geistaleerd en ik gebruik geen mods voor sa-mp. alleen carmods en ggun en portal gun Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 SA:MP herinstalleren, en geen mods gebruiken.en ik gebruik geen mods voor sa-mp. alleen carmods en ggunen portal gun Dus je gebruikt wel degelijk mods Reageren
D_v_z Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 SA:MP herinstalleren, en geen mods gebruiken.en ik gebruik geen mods voor sa-mp. alleen carmods en ggunen portal gun Dus je gebruikt wel degelijk mods ja lol maar eerst kon het wel met die mods en nu niet meer Reageren
D_v_z Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 SA:MP herinstalleren, en geen mods gebruiken.en ik gebruik geen mods voor sa-mp. alleen carmods en ggunen portal gun Dus je gebruikt wel degelijk mods ja lol maar eerst kon het wel met die mods en nu niet meer ik wel ff probeeren wat je zegt maar maken vehicle mods ook uit ??? Reageren
D_v_z Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 SA:MP herinstalleren, en geen mods gebruiken.en ik gebruik geen mods voor sa-mp. alleen carmods en ggunen portal gun Dus je gebruikt wel degelijk mods ja lol maar eerst kon het wel met die mods en nu niet meer ik wel ff probeeren wat je zegt maar maken vehicle mods ook uit ??? moet ik ook die vehicle mods zoals race auto's enz verwijderen ??? Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Mod=Mod, ja die maken ook uit... Reageren
D_v_z Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Mod=Mod, ja die maken ook uit... ohh hij doet het weer niet. weer die stomme internal error ik heb alle mods verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar nee Bewerkt: 25 juli 2009 door D_v_z Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Kan je nog wel singleplayer spelen? Reageren
D_v_z Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Kan je nog wel singleplayer spelen? ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.