Jump to content

Videokaart upgrade

Recommended Posts

Geplaatst:

jezus ferry, hij heeft wss niet eens een nieuw moederbord nodig, AM2 en AM2+ zijn backwards comatible met elkaar, mits de bios het ondersteund.

AM3 support verder ook gewoon nog DDR2 en er zijn moederborden met DDR2 sloten, je laat hem nu wss een hoop extra betalen trwijl dat niet nodig is

• Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

41

• wesley123

16

• TaartJJ~!

12

• FerryN

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
jezus ferry, hij heeft wss niet eens een nieuw moederbord nodig, AM2 en AM2+ zijn backwards comatible met elkaar, mits de bios het ondersteund.

AM3 support verder ook gewoon nog DDR2 en er zijn moederborden met DDR2 sloten, je laat hem nu wss een hoop extra betalen trwijl dat niet nodig is

Kan jij het eventjes goed doen dan? zodat ik wat geld bespaar?

Geplaatst: (bewerkt)

dan moet ik ff je mobo googlen, maar da tkan beter iemand anders doen, want ik zuig er echt zwaar in, ik ga het iig proberen.

EDIT: je zult wat meer mobo informatie meoten geven, welke chipset etc. de gegeven info zoeken vna je mobo 'Asus PU830000M004790 ' kwam op dit topic uit :puh:

Bewerkt: door wesley123

dan moet ik ff je mobo googlen, maar da tkan beter iemand anders doen, want ik zuig er echt zwaar in, ik ga het iig proberen.

Ok.

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

ik weet verder niet wat je met je pc wilt gaan doen, next-gen games spelen of wat? als je dat wilt is een nieuw moederbord wel handig, en kan je beter nog ff een paar maandjes doorsparen, over 2 maand komt de HD5 serie uit dus dalen de 4 serie flink in prijs.

EDIT: je zult wat meer mobo informatie meoten geven, welke chipset etc. de gegeven info zoeken vna je mobo 'Asus PU830000M004790 ' kwam op dit topic uit :puh:

Waar kan ik mijn chipset vinden

EDIT: Volgens mij heb ik dit moederbord : Asus M2N68-VM

Bewerkt: door CorrectHost
mooi, daar kunnen we wat mee, ik ga die nu ff googlen.

Ok, super en bedankt!

BRB ben ff drinken undzo.

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst:

okee, het is mij een beetje erg vaag aan het worden, er meot ff een expert bij komen kijken om een goed antwoord te geven.

In de lijst met bios updates staan dingen over AM2+ enzo, maa rhet is me best vaag.

http://support.asus.com/download/download....mp;model=M2A-VM

hier is de lijst met supported processor, mogelijk is een bios updatwe vereist(ik weet vrijwel zeker)

http://support.asus.com.tw/cpusupport/cpusupport.aspx

Je kunt dus Phenoms erop zetten na een bepaalde bios versie, Phenoms zijn niet zo duur meer door de PhenomII.

Geplaatst:

Je kunt, mits je bios de juiste versie ervoor heeft dus een phenom cpu op je moederbord plaatsen, als je bios versie niet voldoet kun je die flashen, hoe dat in zijn werk gaat kan ik je niet vertellen. Dan owrd je bios geupgrade naar de gedownloadde versie en word een phenom cpu dus supported.

Kan iemand dit aub bevestigen?

Geplaatst:

dan zou je dat kunnen nemen ja, dat meot alleen iemand bevestigen of ik het juist heb met de bios versie etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...