wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 jezus ferry, hij heeft wss niet eens een nieuw moederbord nodig, AM2 en AM2+ zijn backwards comatible met elkaar, mits de bios het ondersteund. AM3 support verder ook gewoon nog DDR2 en er zijn moederborden met DDR2 sloten, je laat hem nu wss een hoop extra betalen trwijl dat niet nodig is Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 jezus ferry, hij heeft wss niet eens een nieuw moederbord nodig, AM2 en AM2+ zijn backwards comatible met elkaar, mits de bios het ondersteund.AM3 support verder ook gewoon nog DDR2 en er zijn moederborden met DDR2 sloten, je laat hem nu wss een hoop extra betalen trwijl dat niet nodig is Kan jij het eventjes goed doen dan? zodat ik wat geld bespaar? Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) jezus ferry, hij heeft wss niet eens een nieuw moederbord nodig, AM2 en AM2+ zijn backwards comatible met elkaar, mits de bios het ondersteund.AM3 support verder ook gewoon nog DDR2 en er zijn moederborden met DDR2 sloten, je laat hem nu wss een hoop extra betalen trwijl dat niet nodig is Kan jij het eventjes goed doen dan? zodat ik wat geld bespaar? dan moet ik ff je mobo googlen, maar da tkan beter iemand anders doen, want ik zuig er echt zwaar in, ik ga het iig proberen. EDIT: je zult wat meer mobo informatie meoten geven, welke chipset etc. de gegeven info zoeken vna je mobo 'Asus PU830000M004790 ' kwam op dit topic uit Bewerkt: 26 juli 2009 door wesley123 Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) jezus ferry, hij heeft wss niet eens een nieuw moederbord nodig, AM2 en AM2+ zijn backwards comatible met elkaar, mits de bios het ondersteund.AM3 support verder ook gewoon nog DDR2 en er zijn moederborden met DDR2 sloten, je laat hem nu wss een hoop extra betalen trwijl dat niet nodig is Kan jij het eventjes goed doen dan? zodat ik wat geld bespaar? dan moet ik ff je mobo googlen, maar da tkan beter iemand anders doen, want ik zuig er echt zwaar in, ik ga het iig proberen. Ok. Bewerkt: 27 juli 2009 door Thundercover Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ik weet verder niet wat je met je pc wilt gaan doen, next-gen games spelen of wat? als je dat wilt is een nieuw moederbord wel handig, en kan je beter nog ff een paar maandjes doorsparen, over 2 maand komt de HD5 serie uit dus dalen de 4 serie flink in prijs. Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) jezus ferry, hij heeft wss niet eens een nieuw moederbord nodig, AM2 en AM2+ zijn backwards comatible met elkaar, mits de bios het ondersteund.AM3 support verder ook gewoon nog DDR2 en er zijn moederborden met DDR2 sloten, je laat hem nu wss een hoop extra betalen trwijl dat niet nodig is Kan jij het eventjes goed doen dan? zodat ik wat geld bespaar? dan moet ik ff je mobo googlen, maar da tkan beter iemand anders doen, want ik zuig er echt zwaar in, ik ga het iig proberen. EDIT: je zult wat meer mobo informatie meoten geven, welke chipset etc. de gegeven info zoeken vna je mobo 'Asus PU830000M004790 ' kwam op dit topic uit Waar kan ik mijn chipset vinden EDIT: Volgens mij heb ik dit moederbord : Asus M2N68-VM Bewerkt: 26 juli 2009 door CorrectHost Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 gebruik een tool als SIW, daarmee kan je echt alles over je pc mee vinden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 mooi, daar kunnen we wat mee, ik ga die nu ff googlen. Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) mooi, daar kunnen we wat mee, ik ga die nu ff googlen. Ok, super en bedankt! BRB ben ff drinken undzo. Bewerkt: 26 juli 2009 door CorrectHost Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 okee, het is mij een beetje erg vaag aan het worden, er meot ff een expert bij komen kijken om een goed antwoord te geven. In de lijst met bios updates staan dingen over AM2+ enzo, maa rhet is me best vaag. http://support.asus.com/download/download....mp;model=M2A-VM hier is de lijst met supported processor, mogelijk is een bios updatwe vereist(ik weet vrijwel zeker) http://support.asus.com.tw/cpusupport/cpusupport.aspx Je kunt dus Phenoms erop zetten na een bepaalde bios versie, Phenoms zijn niet zo duur meer door de PhenomII. Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik snap er niks van? :$ Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Je kunt, mits je bios de juiste versie ervoor heeft dus een phenom cpu op je moederbord plaatsen, als je bios versie niet voldoet kun je die flashen, hoe dat in zijn werk gaat kan ik je niet vertellen. Dan owrd je bios geupgrade naar de gedownloadde versie en word een phenom cpu dus supported. Kan iemand dit aub bevestigen? Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Kan ik dan deze kopen? Of alleen de video kaart is ook goed? Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 dan zou je dat kunnen nemen ja, dat meot alleen iemand bevestigen of ik het juist heb met de bios versie etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.