TaartJJ~! Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 http://support.asus.com.tw/cpusupport/cpus...M&product=1 Daar is een lijst met alle CPU's die op dit bord passen, en welke BIOS update erbij hoort. Die 9950 past er dus niet op, maar het iets langzamere broertje de 9850 wel. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) In principe kan je dus een Phenom processor op je moederbord zetten, maar het ligt er maar net aan wat voor BIOS het moederbord gebruikt. De Phenom I serie draait op het AM2+ socket, maar dat socket is gelijk aan het AM2 socket dus er kan wel een Phenom I op, er zit overigens wel een grote maar aan. Het AM2+ socket ondersteund een Hypertransport bandbreedte van maximaal 2,6Ghz, terwijl AM2 een HT bandbreedte van maximaal 1Ghz ondersteund. Dat betekend dus een verschil in prestaties. Daarnaast ondersteund AM2+ ook gedeelde stroom aanvoer, waardoor de processors een stuk zuiniger zijn als de memory controller bezig is, terwijl de cores zo goed als inactief zijn. Hier staat hoe je de Bios moet flashen. Bewerkt: 26 juli 2009 door Galiorix Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Kan ik oko alleen de videokaart nemen en dan nog een reepje van 1 gig werk geheugen? Zo ja. Welke moet ik dan hebben? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Na het installeren van BIOS versie 2101 van jouw moederbord kan je een Phenom X4 9850 @ 2.5GHz op jouw moederbord draaien. Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ja da kan wel, maar er is al vaak genoeg gezegt dat dat geen zak op gaat leveren, dus kun je beter investeren in een processor EN videokaart 3gb geheugen is zat. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 http://support.asus.com.tw/cpusupport/cpus...M&product=1Daar is een lijst met alle CPU's die op dit bord passen, en welke BIOS update erbij hoort. Die 9950 past er dus niet op, maar het iets langzamere broertje de 9850 wel. Heeft iemand dit überhaupt gezien? Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Ok, ff kijken of ik die kan vinden. @Azerty: 14 dagen levertijd.....nooit dus.... Bewerkt: 26 juli 2009 door CorrectHost Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) ... bios revision 0601 Je moet dus in ieder geval de BIOS flashen. Er zit wel een bepaald risico aan verbonden, als het mis gaat kan je je moederbord in de meeste gevallen dood verklaren. Maar de kans dat dat gebeurt als je gewoon doet wat je doet moet, is niet echt groot. Bewerkt: 26 juli 2009 door Galiorix Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ...Revision 0601 Je moet dus in ieder geval de BIOS flashen. Er zit wel een bepaald risico aan verbonden, als het mis gaat kan je je moederbord in de meeste gevallen dood verklaren. Maar de kans dat dat gebeurt als je gewoon doet wat je doet moet, is niet echt groot. Hoe moet je flashen dan? Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Bad Request (Invalid Hostname) Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Bad Request (Invalid Hostname) Zoek dan gewoon op google, we hebben al genoeg voorgekauwd. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ok, ff kijken of ik die kan vinden.@Azerty: 14 dagen levertijd.....nooit dus.... De 9750 kan ook, en die is wel leverbaar. Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Bad Request (Invalid Hostname) Zoek dan gewoon op google, we hebben al genoeg voorgekauwd. Ok. En als ik alleen die GTS250 koop is het een bottleneck toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.