Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 ja je hebt gelijk Ik hou nog altijd vast aan '69, nogal EE en is geloofwaardig . Maar heb je misschien een ander gedacht? Ik denk hetzelfde. Maar wat wil EE eigenlijk zeggen? Easter Egg, verwijzing naar iets in het echte leven(dat dan een beetje belachelijk wordt gemaakt) of bvb. dubbelzinnige woorden of zinnen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 ja je hebt gelijk Ik hou nog altijd vast aan '69, nogal EE en is geloofwaardig . Maar heb je misschien een ander gedacht? Ik denk hetzelfde. Maar wat wil EE eigenlijk zeggen? Easter egg. een grapije of verwijzing in het spel. Reageren
westsiderules Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik weet wel wat een easter egg is. Maar ik wist niet wat EE wou zeggen. Nu wel. Thx. Reageren
aassddzzxxcc Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 in begin jaren 70 misschien? CJ lijkt me nog maar net in de 30 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.