Jump to content

San Andreas Stories


GTAKevin023

Recommended Posts

Er zouden wel wat meer gebouwen waar je in kunt mogen komen! En de modernste auto's die er tot nu toe bestaan, en verder luxe safehouses!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    9

  • Phoenyxar

    8

  • GTAKevin023

    5

  • Mr. Sugo

    4

Volgens mij moet je niet meer verwachten, eerder wat minder mogelijkheden, misschien ook iets minder goede kwaliteit, en misschien dan wat dingen die gewijzigd zijn of anders werken.

Maar SA is nu al 4 GB groot of zo denk ik, op een UMD (dat cd'tje dat je in je PSP moet steken) kan maximum 1,8 GB aan grootte bevatten. Dus ofwel moeten alle functies verkleind worden en aan de PSP aangepast worden, zwakkere graphics of gewoon veel weg.

Volgens mij zou alles dan aan de helft van het totale aantal zijn, misschien ook enkele steden weg of misschien zelfs een "hoofdstad".

Mij lijkt SAS ook wel leuk, maar volgens mij is het gewoon niet mogelijk om er nog meer bij te dromen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je niet meer verwachten, eerder wat minder mogelijkheden, misschien ook iets minder goede kwaliteit, en misschien dan wat dingen die gewijzigd zijn of anders werken.

Maar SA is nu al 4 GB groot of zo denk ik, op een UMD (dat cd'tje dat je in je PSP moet steken) kan maximum 1,8 GB aan grootte bevatten. Dus ofwel moeten alle functies verkleind worden en aan de PSP aangepast worden, zwakkere graphics of gewoon veel weg.

Volgens mij zou alles dan aan de helft van het totale aantal zijn, misschien ook enkele steden weg of misschien zelfs een "hoofdstad".

Mij lijkt SAS ook wel leuk, maar volgens mij is het gewoon niet mogelijk om er nog meer bij te dromen.

Waarom PSP? Als San Andreas Stories uitkomt, beter maken ze em dan voor PC/PS/XBOX :7

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je niet meer verwachten, eerder wat minder mogelijkheden, misschien ook iets minder goede kwaliteit, en misschien dan wat dingen die gewijzigd zijn of anders werken.

Maar SA is nu al 4 GB groot of zo denk ik, op een UMD (dat cd'tje dat je in je PSP moet steken) kan maximum 1,8 GB aan grootte bevatten. Dus ofwel moeten alle functies verkleind worden en aan de PSP aangepast worden, zwakkere graphics of gewoon veel weg.

Volgens mij zou alles dan aan de helft van het totale aantal zijn, misschien ook enkele steden weg of misschien zelfs een "hoofdstad".

Mij lijkt SAS ook wel leuk, maar volgens mij is het gewoon niet mogelijk om er nog meer bij te dromen.

Waarom PSP? Als San Andreas Stories uitkomt, beter maken ze em dan voor PC/PS/XBOX :7

Zeker nie voor die consoles!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal eerder een nieuwe SA geconstrueerd worden dan de oude een 'remake' krijgt,

GTA III-era is over en zal gerust worden gelaten,

maar bij weten dat het niet kan zet dan in je antwoordt wat jij dan toch aan SA wil veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal eerder een nieuwe SA geconstrueerd worden dan de oude een 'remake' krijgt,

GTA III-era is over en zal gerust worden gelaten,

maar bij weten dat het niet kan zet dan in je antwoordt wat jij dan toch aan SA wil veranderen.

Doe het zelf ook eens ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal eerder een nieuwe SA geconstrueerd worden dan de oude een 'remake' krijgt,

GTA III-era is over en zal gerust worden gelaten,

maar bij weten dat het niet kan zet dan in je antwoordt wat jij dan toch aan SA wil veranderen.

Doe het zelf ook eens ;)

Heb dit in het begin gedaan, ik zie wel iets in verbeterde graphics, meer voertuigen, wapens en mogelijkheden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je een SaS Als er een CTW naar de PSP komt. En je weet nog niet wat daar de graphics en mogelijkheden worden.

en 2

Het enigste dat verbeterd moet worden als er eentje komt is de AI van de peds.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik SA niet, maar mn neef wel, en ik heb het vaak bij hem gespeeld, voor mij is het na GTA IV de beste GTA! Maar ik verwacht meer safehouses en wat betere graphics, en nieuwe auto's. Al denk ik ook dat het niet mogelijk is, want PSP is idd kleiner.

@Hierboven: het is gewoon om je fantasie los te laten over wat je zou willen in een soort San Andreas 2, zie het zo maar..

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik SA niet, maar mn neef wel, en ik heb het vaak bij hem gespeeld, voor mij is het na GTA IV de beste GTA! Maar ik verwacht meer safehouses en wat betere graphics, en nieuwe auto's. Al denk ik ook dat het niet mogelijk is, want PSP is idd kleiner.

@Hierboven: het is gewoon om je fantasie los te laten over wat je zou willen in een soort San Andreas 2, zie het zo maar..

Dat van GTA IV... helemaal mee eens!!!!!!! :tu::Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wilt iedereen em toch op de PSP,(als SaS uit zou komen) ikzelf vind de psp maar een irritant ding voor games...

Tja oke, LCS en VCS kwamen op de PSP uit, maar ook voor PS2..

Bewerkt: door Mr. Sugo
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...