Deluxo Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) @Mr. Sugo: Jouw mening, maar dan maken ze hem toch op de PSP en PS2. Misschien San Andreas Stories op de Wii? Weer eens een andere console. Bewerkt: 27 juli 2009 door Deluxo
Mr. Sugo Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 @Mr. Sugo: Jouw mening, maar dan maken ze hem toch op de PSP en PS2.Misschien San Andreas Stories op de Wii? Weer eens een andere console. Hmm... de Wii...zou kunnen, al lijkt het mij wel even wennen om GTA op de Wii te doen.
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Iemand in GTA in mekaar meppen met de Wii , met een auto rijden met zo'n stuur van de Wii. Lijkt wel lollig maar niet realistisch .
Nissan Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Zoiets valt ook niet te maken . Als je GTA IV op de Wii zou doen zou je denk ik alleen Bohan krijgen.
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik rij nu al 80mensen op een dag plat, stel je voor hoe het voor Bohan moet zijn mocht ik bvb. met zo'n stuurtje van de Wii door Bohan cruisen met een Cavalcade 200meter rechtdoor en de dieperik in , gewoon onhandelbaar moet zoiets zijn.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Wel grappig als het voor de WII uitkomt, maar ik ben gewend aan een PlayStation (maakt nie uit welk type!) en een PC!
TahR78 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Het is mogelijk qua besturing, je hebt ook een soort oude controller (de vertrouwde, met knoppen, zoals bij de PS3) maar hoe het eruit zou zien zou het ingewikkeld zijn denk ik. Er zal veel eruit moeten, mss blijft alleen Algonquin ofzo over, maar zou jammer zijn als het net als GTA Advance wordt. Maarja, het komt niet eens GTA blijft gewoon een PS & XBOX game (en PC-game). en PSP ofcourse Bewerkt: 27 juli 2009 door TahR78
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Het is mogelijk qua besturing, je hebt ook een soort oude controller (de vertrouwde, met knoppen, zoals bij de PS3) maar hoe het eruit zou zien zou het ingewikkeld zijn denk ik. Er zal veel eruit moeten, mss blijft alleen Algonquin ofzo over, maar zou jammer zijn als het net als GTA Advance wordt. Maarja, het komt niet eens GTA blijft gewoon een PS & XBOX game (en PC-game). en PSP ofcourse Weet ik heel zeker!
Recommended Posts