jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 hoeveel verschillende soorten mannetjes kan je uitnodigen voor je gang?? je iedergeval die dikke, die met dat ruitjes shirt en 1 met een soort basketbal shirt. maar zijn er meer mensen die je kan uitnodigen voor je gang??? zo ja waar kan ik die vinden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 niet...dat waren ze. ja je kan Sweet en Ryder enzo ook in je gang doen, maar dat is alleen tijdens missies. Los van dat kunnen alleen die 3 gastjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 GTAgames.nl en wie is deze rechter man?/? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 klik hier voor de foto en hoe zit het met deze mannetjes?? werkten je met ze samen in een missie?? kan je hun ook op 1 of andere manier uitnodigen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 klik hier voor de fotoen hoe zit het met deze mannetjes?? werkten je met ze samen in een missie?? kan je hun ook op 1 of andere manier uitnodigen??? Ja, ze werken samen met je in een van de laatste missie's: Los Desperados als ik het goed heb. GTAgames.nlen wie is deze rechter man?/? Volgens mij gewoon een Grove Street gastje, alleen met een rare trui ofzo :blink: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 ik ben die gast namelijk nog nooit tegen gekomen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 R* had die op het laatste moment geschrapt kan gebeuren eej. Weet ook niet waarom...niet tevreden denk ik. en die Varios Los Aztecas is de gang van Cesar die moet je helpen in Los Desparados. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Ok bedankt godfather. maar wat betekent dat onder jje naAm zeg maar. bij mij staat vandaal en bij jou dictator. hoe kan je dat verandere?? door meer berichten te plaatsen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 (bewerkt) ja het ligt er aan hoeveel berichten je al hebt geplaatst Bewerkt: 31 mei 2005 door WhoopDiDoo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Ok daN thnQ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Ok daN thnQ en dat hoef je toch niet in dit forum te plaatsen en dat kan ik het hulp forum ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 aah nOu en iik wou ut gwoon ff weTen :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.