Jump to content

GTA IV Multiplayer.


KevinGameR

Recommended Posts

Hallo, :7

ik heb een probleem met GTA IV Multiplayer als ik ongeveer 30 minuten online zit te spelen loopt het spel vast "Zwart scherm" Ctrl+alt+delete alleen dat werkt, dan kan hem weer opstarten , is wel raar want eerst deedt gta iv nog gewoon zonder elke problemen :duh:

System specs :

AMD Phemon x4 9550 2.2ghz @ 2.4ghz ^^

GeiL 4 Gigram

GeForce 8600GT 256mb ( nieuwste updates al gedaan )

mvg, Kevin :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk wordt er iets te warm.

en je videokaart is niet om van te juichen. met de 512mb versie van die kaart kan je het spel nauwelijks spelen.

Tja, de videocard is aan de zwakke kant , mijn pc word niet warmer dan 35 graden ( 6 x 120mm fans ) 1 voorkant 2 zijkant en 1 voor tegen de harde schrijf aan , want de videokaart kan ook niet warm worden want daar tegen aan de zij kant zit een van de 120mm fan bijna tegen aan ik snap het eigelijk niet eerst kon ik gewoon gta iv lekker spelen en toen had ik vista erop, maar ik was vista een beetje zat , toen had ik weer Windows XP erop gezet Service pack 3 maar met het vast lopen is met GTA IV :duh: , de meeste games lopen lekker vloeiend ..cod4,cod5,grid etc

Mvg. Kevin

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk wordt er iets te warm.

en je videokaart is niet om van te juichen. met de 512mb versie van die kaart kan je het spel nauwelijks spelen.

Tja, de videocard is aan de zwakke kant , mijn pc word niet warmer dan 35 graden ( 6 x 120mm fans ) 1 voorkant 2 zijkant en 1 voor tegen de harde schrijf aan , want de videokaart kan ook niet warm worden want daar tegen aan de zij kant zit een van de 120mm fan bijna tegen aan ik snap het eigelijk niet eerst kon ik gewoon gta iv lekker spelen en toen had ik vista erop, maar ik was vista een beetje zat , toen had ik weer Windows XP erop gezet Service pack 3 maar met het vast lopen is met GTA IV :duh: , de meeste games lopen lekker vloeiend ..cod4,cod5,grid etc

Mvg. Kevin

Ik heb Geforce 9600 GT. Misschien moet je het spel opnieuw installeren.

Dat het misschien wel helpt?? Verder kan ik je er niet mee helpen, dat is me enige tip voor jou, sorry.

Mvg,

Rsnbetul5.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...