Gangsta-CJ Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 Hey mense, toen ik vice city (*zucht* voor de zoveelste keer) speelde, vond ik dat vic die toen werd neergeschoten in de intro helemaal niet op de vic van vcs leek. zij accent is helemaal anders en hij lijkt er niet op , zelfs al zit er 3 jaar tussen. ook ou hij geen drugs verhandelen in vcs, en in de intro van vice city deed hij dat met alle enthousiasme. maar lance heeft toch nog een andere zieke broer, petey, waar victor in vcs geld voor moest betalen om de medicatie te betalen? is dit bewezen dat het hier werkelijk om vic gaat? greeeeeetz Emilio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 Het verschil tussen Victor uit GTA Vice City Stories en de Victor uit GTA Vice City heeft meer mensen doen afvragen of het wel dezelfde persoon is. Toch lijkt het (helaas voor alle Vic-fans) toch het waarschijnlijkst dat het inderdaad Victor is die neergeschoten wordt. Lance noemt hem nooit bij naam, maar als hij het over zijn broer heeft beschrijft hij duidelijk Victors gedrag, en niet dat van Pete (die hij zelden zag). Ook op de site van GTA Vice City staat dat Lance met zijn broer in Vice City gearriveerd is. De enige broer die op de site staat, is Victor en niet Pete. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 Het was mij ook al opgevallen dat het niet de zelfde personage was in de intro van VC en de hoofdrolspeler in VCS. Maar Vic verhandelde wel drugs in VCS. Daar gat het verhaal helemaal om dus dat klopt dan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 Janner... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Hij ziet er heel ander uit en heeft een andere stem maar het is hem toch.. Ook omdat hij nu weer een drugs deal maakt en in VCS had hij het meeste te maken met drugs Ik vind hem eigenlijk ook raar in de intro van VC.. Maar het is hem jammer genoeg wel Bewerkt: 21 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2007 This inderdaad wel spijtig, Maar Onthoud het is maar een spel guys . Maar zowiezo doordat hij in vicecity dood Gaat vind ik het toch wel een verhaallijn krijgen naar alle delen. Die uiteindelijk zelfs in san andreas verder gaat (Maar zonder vic) Het verhaal lijn bedoel ik dan. Ik denk dat Rockstar het helemaal nooit geplant had vice city stories te maken, Anders was het verschil tussen de twee vic's vast niet zo groot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Volgens sommige fans is het Victor van de drie Vance broers die neergeknald word. Ik heb echter wat argumenten verzameld dat aantoont dat het Victor waarschijnlijk niet is, maar Pete, de andere Vance broer. Lees het eens door en laat weten wat je ervan vind. Victor in GTA Vice City Stories. - In VCS in Victor kaal, in VC heeft hij ineens weer een bijna volle kop met haar. - In VCS heeft Victor een heel normale Amerikaanse stem. In VC heeft hij echter ineens een heel maf accent en een totaal andere stem. - In VCS is Vic erg gespierd. In VC is ''hij'' ineens een stijve hark. Wat dubbel aantoont dat dit waarschijnlijk Pete is, aangezien die door zijn Astma niet al te goed kan bewegen. - In VC heeft hij borsthaar. Dit is er niet in VCS. - In VCS beloofd hij zichzelf nooit meer in drugshandel terecht te komen. Vic is wel zo'n man die principes heeft. - Victor werkt goed voor Diaz. Dus waarom zou Diaz zijn eigen man afknallen? De onbekende man in GTA VC>> Bewerkt: 26 juli 2009 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) En hij is bruiner in VC. EDIT: Je weet hoe mensen zijn. Zelf vrienden van zichzelf of zelfs familie knallen ze af. (bijvoorbeeld in Blood Brothers in GTA IV) Bewerkt: 25 juli 2009 door Deluxo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Ik heb geholpen met het opstellen van de bewijzen van de complottheorie, dus geloof ik er ook in, ik probeer nu ergens in VC het bewijs te vinden dat Vic niet dood is, de stem is het grootste dat mij tegenzit(wat nu als: de man in VC spreekt een meer Mexicaans taaltje, er werd doorgegeven dat Lance en Victor de deal gingen doen(in VC Ken Rosenberg:they're brothers, one'll steers the heli and the other does the managing), Vic kan niet en er gaat een man mee van Diaz die hij liever kwijt wil) dit zou de stem verklaren, de namen van de 2mannen in de helikopter worden nooit genoemd maar Lance is te herkennen, Vic(als dit Vic is) niet, Vic zou ook nooit dergelijke kleding dragen eerder iets zoals zijn broer, ook weet ik niet zeker of het Pete zou kunnen zijn die dit soort werk zou doen, eerder iemand van buitenaf, Lance zegt in heel het verhaal van VC niks over de mogelijke dood van een van zjn broers, en sterker nog hij zoekt zelf contact met Tommy, mogelijk in opdracht van Vic. Dit is mijn vissie gecombineerd met de hoofdpost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Achter het echte antwoord zullen we nooit komen. Verder geloof ik ook dat het Pete is ja. Dat "Diaz zou zijn eigen man niet afknallen" is onzin, in de drugshandel geef je niet om je "assistenten", en maak je ze rustig af als je er zelf beter van word. Bewerkt: 26 juli 2009 door Bayside Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Zelf heb ik hier ook al een tijdje over nagedacht. Want ja zijn stem was anders, Hij ziet er totaal anders uit. Het is niet logisch. Maar er zijn ook tegenargumenten. - In VCS in Victor kaal, in VC heeft hij ineens weer een bijna volle kop met haar. Je haar kan groeien. - In VCS heeft hij borsthaar. Dit is compleet verdwenen in VC. Je kan het afscheren - In VCS beloofd hij zichzelf nooit meer in drugshandel terecht te komen. Vic is wel zo'n man die principes heeft. Zoals je in andere GTA's hebt gezien. Je moet soms het slechte pad op om in leven te blijven. Kijk maar naar CJ in San Andreas. - Victor werkt goed voor Diaz. Dus waarom zou Diaz zijn eigen man afknallen? Je kent Diaz helemaal niet. Schietgraag. Heeft geen medelijden. Doet alles om te overleven. Maarja door het uiterlijk enz. Geloof ik ook dat in GTA VC Pete wordt afgeschoten en niet Vic. Anders als dat zo was had R* denk ik wel even wat beter opgelet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Het is omgekeerd in VC heeft hij borsthaar en in VCS geen, in je volwassenheid ineens borsthaar krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Het is omgekeerd in VC heeft hij borsthaar en in VCS geen, in je volwassenheid ineens borsthaar krijgen? Net als zijn haar. IN VCS kon hij zijn borsthaar scheren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 - In VCS heeft hij borsthaar. Dit is compleet verdwenen in VC. Als je goed kijkt zie je dat hij nog borsthaar heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Inderdaad, Hearv heeft meegeholpen ^^. In de missie Bar Brawl zegt hij: Your greens, and my dead brothers white lady. Hij noemt hier geen naam, wat ik eigenlijk nog een argument vind dat het Victor niet is. Lance en Victor hebben samen een grootse historie dus ik denk wel dat Lance anders gewoon Vic zijn naam genoemd had. En Hearv heeft nog een punt, de kleding. In VCS krijgt Vic ongeveer net zo'n pak als Lance, wat hem bevalt. Dus waarom zou hij zo'n goedkoop overhemd kopen? Rinaldootje's tegenargumenten met mijn antwoorden dikgedrukt erachter. Ik vind die dingen over dat haar een beetje kortzinnig. In de jaren 80, als je het leger in moest, werd je kaal geschoren en werden je haarzakjes doodgemaakt doormiddel van een lamp. Teruggroeien is dus helemaal niet meer mogelijk. Zoals je in andere GTA's hebt gezien. Je moet soms het slechte pad op om in leven te blijven. Kijk maar naar CJ in San Andreas. Zoals Vic het voor elkaar heeft na VCS heeft hij de Drugshandel toch niet meer nodig? Hij heeft de Power, het geld, waarom zou hij dan doorgaan? Zoals je kan zien in VCS is Vic nogal voorzichtig, in tegenstelling tot Lance. Ik heb geholpen met het opstellen van de bewijzen van de complottheorie,dus geloof ik er ook in, ik probeer nu ergens in VC het bewijs te vinden dat Vic niet dood is, de stem is het grootste dat mij tegenzit(wat nu als: de man in VC spreekt een meer Mexicaans taaltje, er werd doorgegeven dat Lance en Victor de deal gingen doen(in VC Ken Rosenberg:they're brothers, one'll steers the heli and the other does the managing), Vic kan niet en er gaat een man mee van Diaz die hij liever kwijt wil) dit zou de stem verklaren, de namen van de 2mannen in de helikopter worden nooit genoemd maar Lance is te herkennen, Vic(als dit Vic is) niet, Vic zou ook nooit dergelijke kleding dragen eerder iets zoals zijn broer, ook weet ik niet zeker of het Pete zou kunnen zijn die dit soort werk zou doen, eerder iemand van buitenaf, Lance zegt in heel het verhaal van VC niks over de mogelijke dood van een van zjn broers, en sterker nog hij zoekt zelf contact met Tommy, mogelijk in opdracht van Vic. Dit is mijn vissie gecombineerd met de hoofdpost. Diaz zou zijn mede zakenpartners wel een mannetje meesturen denk ik. Maar ik denk eerder dat het iemand uit de Vance Crime Ring zelf is. Zoals Rosenberg al zegt: One goes about management and the other one does the flying. Victor is dus extreem belangrijk voor het behoud van The Vance Family, aangezien hij de baas is. En bazen zullen nooit naar een deal gaan in eigen persoon. Daar hebben ze toch hun mannetjes voor? Bewerkt: 26 juli 2009 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.