Jump to content

Victor of Pete Vance?

Gangsta-CJ

Recommended Posts

Inderdaad, Hearv heeft meegeholpen ^^. In de missie Bar Brawl zegt hij: Your greens, and my dead brothers white lady. Hij noemt hier geen naam, wat ik eigenlijk nog een argument vind dat het Victor niet is. Lance en Victor hebben samen een grootse historie dus ik denk wel dat Lance anders gewoon Vic zijn naam genoemd had. En Hearv heeft nog een punt, de kleding. In VCS krijgt Vic ongeveer net zo'n pak als Lance, wat hem bevalt. Dus waarom zou hij zo'n goedkoop overhemd kopen?

Rinaldootje's tegenargumenten met mijn antwoorden dikgedrukt erachter.

Ik vind die dingen over dat haar een beetje kortzinnig. In de jaren 80, als je het leger in moest, werd je kaal geschoren en werden je haarzakjes doodgemaakt doormiddel van een lamp. Teruggroeien is dus helemaal niet meer mogelijk.

Kijk zo iets wist ik dus niet. Kan je mij niet kwalijk nemen.

Zoals je in andere GTA's hebt gezien. Je moet soms het slechte pad op om in leven te blijven. Kijk maar naar CJ in San Andreas. Zoals Vic het voor elkaar heeft na VCS heeft hij de Drugshandel toch niet meer nodig? Hij heeft de Power, het geld, waarom zou hij dan doorgaan? Zoals je kan zien in VCS is Vic nogal voorzichtig, in tegenstelling tot Lance.

Maar er kan VEEL gebeurt zijn in 2 jaar.

Voorbeeld kijk maar naar Toni Cipriani. in 2 jaar.

Hij komt terug in de familie.

Hij red salvatore meerdere malen

Hij wordt Made.

Zijn huis gaat kapot

Hij wordt DIK.

Dat zijn een paar kleine dingetjes Die tijdens/Tussen GTA III en GTA LCS zijn gebeurt.

Zo iets kan ook met vic gebeuren. In het echte leven kan in 2 jaar ook Zo VEEL gebeuren. Je houd dat echt niet voor mogelijk.

Delen op andere websites

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

8

• Phoenyxar

6

• Rinaldootje

5

• benhelsloot

3

Zoals je in andere GTA's hebt gezien. Je moet soms het slechte pad op om in leven te blijven. Kijk maar naar CJ in San Andreas. Zoals Vic het voor elkaar heeft na VCS heeft hij de Drugshandel toch niet meer nodig? Hij heeft de Power, het geld, waarom zou hij dan doorgaan? Zoals je kan zien in VCS is Vic nogal voorzichtig, in tegenstelling tot Lance.

Hij wordt Made.

Zijn huis gaat kapot

Hij wordt DIK.

Dat zijn een paar kleine dingetjes Die tijdens/Tussen GTA III en GTA LCS zijn gebeurt.

Zo iets kan ook met vic gebeuren. In het echte leven kan in 2 jaar ook Zo VEEL gebeuren. Je houd dat echt niet voor mogelijk.

Tussen LCS en III zitten drie jaar :puh:. En dit gebeurde allemaal binnen een paar maanden he. Hoezo ging zijn huis kapot?

Delen op andere websites

Ik vind het maar een vage 'complottheorie'. Oké, er zit wel logica in maar sommige argumenten zijn een beetje lame. Bijvoorbeeld dat Lance in de missie Bar Brawl z'n broer wel bij z'n naam genoemd had, dat slaat natuurlijk nergens op want de schrijvers van Rockstargames hadden toen gewoon nog geen naam voor die broer omdat het in principe in GTA Vice City een onbenullig bijpersonage was. Ook dat gezeur over dat haar vind ik maar onzin, Rockstargames heeft er gewoon voor gekozen om Vic een heel ander uiterlijk te geven zodat hij tenminste een cool hoofdpersonage is en niet een of andere dikzak.

En zelfs al zou er een 3e lid van de Vance Crime Ring zijn, wat maakt het dan uit? Het GTAIII era is alweer afgesloten en er is weer een heel nieuwe era begonnen.

Delen op andere websites

Dude, in het VC topic word ook nog steeds gepraat over Fort Baxter Air Base. Dus niet zeuren maar posten ^^.

De Fort Baxter Air Base vind ik een stuk aannemelijker omdat er duidelijke bewijzen voor zijn: de LOD's die je ziet als je nog ver van het eiland af zit en de kaarten bij Sunshine Auto's. Deze complottheorie is gebaseerd op dingen die aangenomen worden, maar niet door keiharde feiten. Het is maar net hoe je bepaalde dingen interpeteerd. Het is niet bekend dat er nog een 3e lid van de Vance Crime Ring is, dus is het aannemelijker dat Vic Vance gewoon dood geschoten wordt bij de drugsdeal in '86.

Bewerkt: door Galiorix
Delen op andere websites

Hij wordt Made.

Zijn huis gaat kapot

Hij wordt DIK.

Tussen LCS en III zitten drie jaar :puh: . En dit gebeurde allemaal binnen een paar maanden he. Hoezo ging zijn huis kapot?

Oowhja Ik van GTA Advance vergeten :puh:

En in GTA III staat op de plek waar zijn huis in LCS hoort te staan een Ruïne.

Dude, in het VC topic word ook nog steeds gepraat over Fort Baxter Air Base. Dus niet zeuren maar posten ^^.

De Fort Baxter Air Base vind ik een stuk aannemelijker omdat er duidelijke bewijzen voor zijn: de LOD's die je ziet als je nog ver van het eiland af zit en de kaarten bij Sunshine Auto's. Deze complottheorie is gebaseerd op dingen die aangenomen worden, maar niet door keiharde feiten. Het is maar net hoe je bepaalde dingen interpeteerd. Het is niet bekend dat er nog een 3e lid van de Vance Crime Ring is, dus is het aannemelijker dat Vic Vance gewoon dood geschoten wordt bij de drugsdeal in '86.

Maar Door dit soort discussies blijft er tenminste leven op het forum. Blijft het gezellig en leuk. Niet iedereen heeft een goede computer een Ps3, X360, NDS, PSP, Enz. Om de nieuwste GTA te spelen. Ik zelf ook niet. Dan is het nog gewoon leuk om de oudere GTA's weer uit te spelen. Ook leuk voor als je niks anders dee dan Cheaten. Dan kan je hem nog zonder cheats uitspelen.

Daar zijn dus ook geen duidelijke aanwijzingen voor. Want je wist toen VC uitwas nog niet dat Lance eventueel broers had ;) .

Dat werd na de eerste cutscene wel duidelijk door ken's zijn uitspraak

'They are brothers.' Dus ja. Maar wel waar dat je niet kon weten dat lance 2 broers had.

Delen op andere websites

Diaz zou zijn mede zakenpartners wel een mannetje meesturen denk ik. Maar ik denk eerder dat het iemand uit de Vance Crime Ring zelf is. Zoals Rosenberg al zegt: One goes about management and the other one does the flying. Victor is dus extreem belangrijk voor het behoud van The Vance Family, aangezien hij de baas is. En bazen zullen nooit naar een deal gaan in eigen persoon. Daar hebben ze toch hun mannetjes voor?

De Vance Crime Cring krijgt later een blauwe kleur als 'gangkleur' dus zou 'Vic' ook die kleur moeten hebben,

nog iets: Vic vliegt normaal met de heli, dit wordt in VCS in meerdere missie's duidelijk, het feit dat Lance vliegt

wil zeggen dat waarschijnlijk Vic hem het heeft geleerd en nog is bevestigd dat hij er zelf niet bij was.

Delen op andere websites

Goed denkwerk Hearv! Daar was ikzelf nog niet opgekomen :). Zal ik dat toevoegen in de hoofdpost?

Kan wel, in WikiGTA staat dat Lance ergens zegt dat 'zijn broer' altijd op hem wilde passen tegen Tommy, maar ik kan dat niet in de game zelf vinden :? , anderszijds zou het misschien zijn dat Vic(moest onderduiken) en dit de manier was om er aan uit komen, niemand van de mensen waar ze een deal mee sloten wist hoe Vic er uitzag,

dit is misschien ook een theorie ;) .

Delen op andere websites

Ken Rosenberg had waarschijnlijk persoonlijk met Vic kennisgemaakt voor de deal. Of in ieder geval over de telefoon gesproken. Aangezien Vic over de business gaat, moet hij iets dergelijks gezegt over dat de onderhandelaars broers zijn.

Delen op andere websites

Wat denken jullie nou? Is Victor omgekomen in de intro van VC of is het de 'onbekende broer', Pete? Ik heb de intro een paar keer bekeken en ik moet zeggen dat hij totaal niet op Victor lijkt. Zijn stem, haar, hij dealt opeens wel in drugs, hij loopt heel raar... Ja, dat komt natuurlijk omdat toen VC uitkwam er nog niks over de familie Vance bekend was, maar wat denken jullie nou over dit 'probleem'??

Delen op andere websites

• 3 weken later...
Ja maar GTA vc was voor VCS en vc was nog net niet zo mooi als vcs en op wikigta staat dat het vic is

dus ja.... je moet het maar geloven ;)

Dat is niet waar. Vice City speelt zich in Vice City Stories af. In Vice City Stories bevindt zich in het zuiden

(Vice Point) een kleine kermis, maar twee jaar later wordt dit gebied in beslag genomen door een groot bouwterrein, dat zich dus in Vice City afspeeld. Ook kom je er personages tegen die worden vermoord in Vice City, zoals Gonzalez en Ricardo Diaz.

Bewerkt: door Jesperkaj
Delen op andere websites

Ze hadden weinig keus. Ze konden moeilijk de hoofdrolspeler in VCS er zo achterlijk uit laten zien met zo'n belachelijke stem. Dus werd het ontwerp voor Victor Vance omver gegooid en helemaal opnieuw bedacht. Maar het is wel degelijk Victor ja.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...