Jump to content

Auto's in de fik met 1 knal


Cherrim

Recommended Posts

Ik speel GTA IV op de ps3 en heb al een paar keer gemerkt als ik een auto vol raak dat ze soms in de fik vliegen. Maar snap nooit hoe ik het doe en waar ik ze dan precies raak aangezien het altijd anders is. Iemand die dit toevallig weet en hoe je dit vaker kan doen, vind het wel leuk om auto's lekker te ramme en in de fik te laten vliegen.

m.v.g.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zal zijn dat je op de benzinetank van de auto knalt, waardoor hij fikt.

Als je met een auto rijdt gebeurd dit vaak als je recht vanachter op die auto rijdt,

of schuin vanvoor waardoor de radiator scheurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zal zijn dat je op de benzinetank van de auto knalt, waardoor hij fikt.

Als je met een auto rijdt gebeurd dit vaak als je recht vanachter op die auto rijdt,

of schuin vanvoor waardoor de radiator scheurt.

waar zit die benzinetank dan. ze zijn vergeten het te tekenen op die auto's want ik zie ze aan allebij de kanten niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zal zijn dat je op de benzinetank van de auto knalt, waardoor hij fikt.

Als je met een auto rijdt gebeurd dit vaak als je recht vanachter op die auto rijdt,

of schuin vanvoor waardoor de radiator scheurt.

waar zit die benzinetank dan. ze zijn vergeten het te tekenen op die auto's want ik zie ze aan allebij de kanten niet.

Van de benzinetank weet niemand waar hij zit, dat is nooit bekendgemaakt ofzo. En eigenlijk klopt het niet helemaal: Als je op de tank schiet, begint de auto te fikken. Dat kan volgens mij niet. Als je een kogel de tank in boort, zit er een gat in. Maar de kogel is niet heet ofzo, dus er komt geen hitte bij de benzine, waardoor de benzine niet in de fik kan vliegen.

Als je 1 kogel in de benzinetank schiet, is de rest van de wagen nog intakt. Alleen de benzinetank is kapot, en die begint te lekken. Maar er is verder niks dat vonkt of heel warm is ofzo, dus kan het niet in de fik vliegen.

Maar als je bijvoorbeeld een botsing krijgt, kan het zijn dat de tank kapotgaat, en dat de bedrading bijvoorbeeld stuk is. Dan kan de bedrading gaan vonken, en als er dan benzine op druppelt, kan de auto wel in de fik vliegen.

En ik heb daarnet ook nog uitgezocht dat bij de meeste auto's de uitlaat niet warm genoeg is, om benzine in brand te laten vliegen. Alleen heb ik de bron niet onthouden... :bonk:

Groeten,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhmm.. beetje vaag allemaal. Soms pak ik die soort bus ding op het vliegveld gaat niet hard maar stuurt super goed en ramt goed en als ik het met hem doe gebuurt het nooit. Heb het nu pas een paar keer mee gemaakt en speel al bijna jaar gta. En zoals ze ook al zijden die tank ja, ik ben die ook altijd aan eht zoeken maar is er niet, terwijl die er wel waren in SA als ik me goed kan herinneren. Dus is er niet echt een specifieke reden dat ze ineens in de fik vliegen, wel jammer vond het leuk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zal zijn dat je op de benzinetank van de auto knalt, waardoor hij fikt.

Als je met een auto rijdt gebeurd dit vaak als je recht vanachter op die auto rijdt,

of schuin vanvoor waardoor de radiator scheurt.

waar zit die benzinetank dan. ze zijn vergeten het te tekenen op die auto's want ik zie ze aan allebij de kanten niet.

Van de benzinetank weet niemand waar hij zit, dat is nooit bekendgemaakt ofzo. En eigenlijk klopt het niet helemaal: Als je op de tank schiet, begint de auto te fikken. Dat kan volgens mij niet. Als je een kogel de tank in boort, zit er een gat in. Maar de kogel is niet heet ofzo, dus er komt geen hitte bij de benzine, waardoor de benzine niet in de fik kan vliegen.

Als je 1 kogel in de benzinetank schiet, is de rest van de wagen nog intakt. Alleen de benzinetank is kapot, en die begint te lekken. Maar er is verder niks dat vonkt of heel warm is ofzo, dus kan het niet in de fik vliegen.

Maar als je bijvoorbeeld een botsing krijgt, kan het zijn dat de tank kapotgaat, en dat de bedrading bijvoorbeeld stuk is. Dan kan de bedrading gaan vonken, en als er dan benzine op druppelt, kan de auto wel in de fik vliegen.

En ik heb daarnet ook nog uitgezocht dat bij de meeste auto's de uitlaat niet warm genoeg is, om benzine in brand te laten vliegen. Alleen heb ik de bron niet onthouden... :bonk:

Groeten,

Gta Bram.

Ik weet dat het in het echte leven niet klopt, hebben ze zelfs bij Mythbusters getest, maar in GTA kan het wel

propaangasflessen ontploffen in het echt niet als je er op schiet in GTA wel, GTA houdt vast aan die dingen

die konden in de vorige GTA's en ze zijn de benzinetank niet vergeten 'tekenen' die zit gewoon meestal achter

de nummerplaat of ergens vanonder in de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

De bestuurder staat dan trouwens ook in de fik! LOL!

Goh, wat dacht je dan,

dat de bestuurder niks heeft.

Als je in het echt op een benzine tank inrijdt kan de auto nog wel eens ontploffen zo ook bij IV het geval.

BTW: als je een Shotgun Shell op de Benzine tank schiet zak de auto door zijn achtervering en begint te branden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook zo, als de auto aan het branden is om te ontploffen, en je ramt hem dan, dan ontploft ie op het moment dat jij hem ramt. :Y

Dat is ook mooi moet politie achtervolgingen als je een Wouto in de fik schiet, en een Swat bus ramt hem, dan ontploffen ze allebei :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook zo, als de auto aan het branden is om te ontploffen, en je ramt hem dan, dan ontploft ie op het moment dat jij hem ramt. :Y

Dat is ook mooi moet politie achtervolgingen als je een Wouto in de fik schiet, en een Swat bus ramt hem, dan ontploffen ze allebei :eten:

Het nadeel is dan dat als jij er net voorbij wilt vluchten dat de auto net ontploft :duh:

Gevolg is dan dat je auto zelf in de fik staat of 1 van je wiellen komt vast te staan. :cya:

Ik had een keer dat er een Police Patrol in de fik stond.

er rijden net een N.O.O.S.E enforcer en een N.O.O.S.E Patriot langs.

Die Patrol ontploft en neemt die andere voertuigen mee in de explosie :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik juist vet, wat 2 posts hierboven staat. Als ik ooit Gta IV kon filmen van mijn PS3, maak ik een actiefilm. Dan staat je auto net in brand, en dan rijdt je volle bak op een muur af. Net voor de muur spring jij eruit, je auto rijdt door, tegen de muur, en ontploft, Jij hebt zelf niks. Haha :puh:

Ontopic:

@ Kippetje123: De maker van dit topic bedoelt een gewoon geweer, geen rocketlauncher.

En ik ga zometeen even een auto pakken, en proberen de benzine tank te vinden. Ik post zometeen nog wel eventjes of dat gelukt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zal zijn dat je op de benzinetank van de auto knalt, waardoor hij fikt.

Als je met een auto rijdt gebeurd dit vaak als je recht vanachter op die auto rijdt,

of schuin vanvoor waardoor de radiator scheurt.

waar zit die benzinetank dan. ze zijn vergeten het te tekenen op die auto's want ik zie ze aan allebij de kanten niet.

Van de benzinetank weet niemand waar hij zit, dat is nooit bekendgemaakt ofzo. En eigenlijk klopt het niet helemaal: Als je op de tank schiet, begint de auto te fikken. Dat kan volgens mij niet. Als je een kogel de tank in boort, zit er een gat in. Maar de kogel is niet heet ofzo, dus er komt geen hitte bij de benzine, waardoor de benzine niet in de fik kan vliegen.

Als je 1 kogel in de benzinetank schiet, is de rest van de wagen nog intakt. Alleen de benzinetank is kapot, en die begint te lekken. Maar er is verder niks dat vonkt of heel warm is ofzo, dus kan het niet in de fik vliegen.

Maar als je bijvoorbeeld een botsing krijgt, kan het zijn dat de tank kapotgaat, en dat de bedrading bijvoorbeeld stuk is. Dan kan de bedrading gaan vonken, en als er dan benzine op druppelt, kan de auto wel in de fik vliegen.

En ik heb daarnet ook nog uitgezocht dat bij de meeste auto's de uitlaat niet warm genoeg is, om benzine in brand te laten vliegen. Alleen heb ik de bron niet onthouden... :bonk:

Groeten,

Gta Bram.

Ik weet dat het in het echte leven niet klopt, hebben ze zelfs bij Mythbusters getest, maar in GTA kan het wel

propaangasflessen ontploffen in het echt niet als je er op schiet in GTA wel, GTA houdt vast aan die dingen

die konden in de vorige GTA's en ze zijn de benzinetank niet vergeten 'tekenen' die zit gewoon meestal achter

de nummerplaat of ergens vanonder in de auto.

Helemaal niet aan gedacht. Die zit natuurlijk achter die nummerplaat. Ja, ik ben nederlands en in nederland hebben auto's dat niet alleen maar aan de zeikant. Helemaal vergeten. Mischien moet je daar tegen schieten dat de auto dan de fik in gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...