SirCarl Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Hallo, Misschien kom ik nu wel met een domme vraag, of staat het antwoord, dat ik te weten zou willen komen hier ergens al (bespaar commentaar, ik heb echt geen zin om mijn tijd te verdoen aan het zoeken), toch zou ik eens willen vragen hoe het mogelijk is dat ik na missies van Big Smoke, Rider, Sweet en OG Loc voltooid te hebben niet meer verder qua missies (en ook niet meer naar een volgende stad te gaan) ? Ik zie ook nergens meer aanduidingen op de kaart waar ik een missie-opdrachtgever kan vinden.. Alvast bedankt Bewerkt: 26 juli 2009 door SirCarl Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Moet j misschien niet eerst een telefoontje krijgen? Reageren
SirCarl Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Kan best zijn , maar ben nu toch al enkele dagen verder en nog altijd niks gehad. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Je moet nu normaal missie's voor Cesar en Crash doen: tekentjes: Bewerkt: 26 juli 2009 door Hearv94 Reageren
SirCarl Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Bedankt voor de info. Het zal wel komen zekerst... Ok , het is gelukt. Nu zit ik aan doberman. Ok , het is gelukt. Nu zit ik aan doberman. Jepla, teritorium is van ons ! Alles gedaan, nu zit ik aan de missie badlands. Iemand tips ? EDIT: is gelukt met dan aan WikiGTA Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Gewoon de Buffalo van Catalina halen en de race uitrijden op je gemak(deze missie bedoel je toch: Wu Zi Mu?) Reageren
jellemuis Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) gelukkig is het je gelukt, en heb je mij ook geholpen dankje ^^ scheelt weer een topic aaanmaken Bewerkt: 30 december 2009 door jellemuis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.