Jump to content

Irritantste geval om dood te gaan

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vind jij het irritantste geval om dood te gaan?

(ik geef mijn mening later want nu heb ik weinig tijd)

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

12

• Phoenyxar

10

• Doggi

6

• liquid-zero5

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ja, dat is overduidelijk de irritantste manier om dood te gaan.

Ben je net bijv. mensen aan het beschieten rijd er ineens aan auto tegen je op! Ik vind het trouwens ook irritant als je tegen een gewone auto aan rijd dat die jou meteen achtervolgt en tegen ja aan begint te botsen!!! :7

Geplaatst:

Ik weet nog iets dom, je rijdt bvb. Mt. Chiliad omhoog, vliegt er een debiel met zijn vligtuig recht op jouw :bonk: ,

ontploft heel de boel :ch: .

Geplaatst:
Ik weet nog iets dom, je rijdt bvb. Mt. Chiliad omhoog, vliegt er een debiel met zijn vligtuig recht op jouw :bonk: ,

ontploft heel de boel :ch: .

Dat is meer irritant.

Wat ik zelf erg irritant vind is. Dan rij je met hoge snelheid over de snelweg gaat er een idioot ineens van baan verwisselen. Dan raakt hij jou en rij jij de zee in of tegen iets anders aan.

Soms raak je een paal of zoiets. Gaat je auto in de brand. Stap je uit wordt je door 20 andere auto's overreden.

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je wat mijn irritantste geval was?

JEZELF PLATRIJDEN!!! :?:?

Kijk, ik rij in een auto keihard. En ik ben aan de plaats waar ik moet stoppen. Recht voor mij staat er een gebouw(waar ik moet stoppen). Ik doe mijn stuur een beetje naar links,ik spring uit de auto,de auto botst tegen het gebouw,omdat ik uit de rijdende auto ben gesprongen vloog ik een beetje naar voor, EN ZO LAG IK GEWOON ONDER DIE AUTO DIE STILSTOND!!!!! :bonk::bonk:

En dan sterf je stilletjes aan :N:N

Bewerkt: door westsiderules

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...