Jump to content

Irritantste geval om dood te gaan


westsiderules

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    12

  • Phoenyxar

    10

  • Doggi

    6

  • liquid-zero5

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet nog iets dom, je rijdt bvb. Mt. Chiliad omhoog, vliegt er een debiel met zijn vligtuig recht op jouw :bonk: ,

ontploft heel de boel :ch: .

Dat is meer irritant.

Wat ik zelf erg irritant vind is. Dan rij je met hoge snelheid over de snelweg gaat er een idioot ineens van baan verwisselen. Dan raakt hij jou en rij jij de zee in of tegen iets anders aan.

Soms raak je een paal of zoiets. Gaat je auto in de brand. Stap je uit wordt je door 20 andere auto's overreden.

Ben zo al veel gemodificeerde en dure auto's kwijt geraakt aan die donkere snelweg ten Westen van Mt Chiliad :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog iets dom, je rijdt bvb. Mt. Chiliad omhoog, vliegt er een debiel met zijn vligtuig recht op jouw :bonk: ,

ontploft heel de boel :ch: .

Dat is meer irritant.

Wat ik zelf erg irritant vind is. Dan rij je met hoge snelheid over de snelweg gaat er een idioot ineens van baan verwisselen. Dan raakt hij jou en rij jij de zee in of tegen iets anders aan.

Soms raak je een paal of zoiets. Gaat je auto in de brand. Stap je uit wordt je door 20 andere auto's overreden.

Ben zo al veel gemodificeerde en dure auto's kwijt geraakt aan die donkere snelweg ten Westen van Mt Chiliad :ch: .

Da's wel jammer...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog iets dom, je rijdt bvb. Mt. Chiliad omhoog, vliegt er een debiel met zijn vligtuig recht op jouw :bonk: ,

ontploft heel de boel :ch: .

Dat is meer irritant.

Wat ik zelf erg irritant vind is. Dan rij je met hoge snelheid over de snelweg gaat er een idioot ineens van baan verwisselen. Dan raakt hij jou en rij jij de zee in of tegen iets anders aan.

Soms raak je een paal of zoiets. Gaat je auto in de brand. Stap je uit wordt je door 20 andere auto's overreden.

Ben zo al veel gemodificeerde en dure auto's kwijt geraakt aan die donkere snelweg ten Westen van Mt Chiliad :ch: .

Ik neem altijd de binnenwegen daar. Het is mij maar 5 keer gelukt om daar zonder kleerschuren doorheen te komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog iets dom, je rijdt bvb. Mt. Chiliad omhoog, vliegt er een debiel met zijn vligtuig recht op jouw :bonk: ,

ontploft heel de boel :ch: .

Dat is meer irritant.

Wat ik zelf erg irritant vind is. Dan rij je met hoge snelheid over de snelweg gaat er een idioot ineens van baan verwisselen. Dan raakt hij jou en rij jij de zee in of tegen iets anders aan.

Soms raak je een paal of zoiets. Gaat je auto in de brand. Stap je uit wordt je door 20 andere auto's overreden.

Ben zo al veel gemodificeerde en dure auto's kwijt geraakt aan die donkere snelweg ten Westen van Mt Chiliad :ch: .

Ik neem altijd de binnenwegen daar. Het is mij maar 5 keer gelukt om daar zonder kleerschuren doorheen te komen :puh:

Ik kom er ALTIJD zonder kleerscheuren en deuken door! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer dat ik uit mijn auto vloog (terwijl je gas geeft eruit springen) en dat ik onder mijn auto terecht kwam.

Dan gaat je balkje wel heel snel naar donkerrood :puh:

Indrukwekkend!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die rot ziekenwagens altijd irritant vooral als je lekker mensen aan het owne bent komt er in een keer een ziekenwagen aan die rijdt je zo plat als een dubbeltje!!

Het heeft nie met GTA SA te maken maar met GTA IV! Ik werd vandaag omvergereden toen ik in Algonquin ergens MP aan het doen was, komt er een ambulance aangereden en die rijdt me gewoon helemaal morsdood! :7 Maar het heeft nie met GTA SA te maken dus laat maar zitten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die rot ziekenwagens altijd irritant vooral als je lekker mensen aan het owne bent komt er in een keer een ziekenwagen aan die rijdt je zo plat als een dubbeltje!!

Dit heeft wel met Sa te maken!

Dit heb ik al dikwijls meegemaakt!

Toen ik eens gang members aan het recruiten was,ging ik met hun naar een ballas territorium en ik ging dan vechten.

Toen ging er ineens een ambulance een van mijn mannekes platrijden!!!

Ze zijn er om slechte mensen te verzorgen en om goede mensen te vermoorden!

Die klootzakken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die rot ziekenwagens altijd irritant vooral als je lekker mensen aan het owne bent komt er in een keer een ziekenwagen aan die rijdt je zo plat als een dubbeltje!!

Dit heeft wel met Sa te maken!

Dit heb ik al dikwijls meegemaakt!

Toen ik eens gang members aan het recruiten was,ging ik met hun naar een ballas territorium en ik ging dan vechten.

Toen ging er ineens een ambulance een van mijn mannekes platrijden!!!

Ze zijn er om slechte mensen te verzorgen en om goede mensen te vermoorden!

Die klootzakken!

Firetrucks zijn zo veel irritanter want die stralen met hun Watergun je plat en dan lig je daar 3 minuten want je kan niet weg :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...