westsiderules Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik vind die rot ziekenwagens altijd irritant vooral als je lekker mensen aan het owne bent komt er in een keer een ziekenwagen aan die rijdt je zo plat als een dubbeltje!! Dit heeft wel met Sa te maken! Dit heb ik al dikwijls meegemaakt! Toen ik eens gang members aan het recruiten was,ging ik met hun naar een ballas territorium en ik ging dan vechten. Toen ging er ineens een ambulance een van mijn mannekes platrijden!!! Ze zijn er om slechte mensen te verzorgen en om goede mensen te vermoorden! Die klootzakken! Firetrucks zijn zo veel irritanter want die stralen met hun Watergun je plat en dan lig je daar 3 minuten want je kan niet weg . 3 minuten? Bij mij is het 2 seconden! En als ik terug rechtsta,schiet ik gewoon met 1 kogel op die wagen en ze zijn weg! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik vind die rot ziekenwagens altijd irritant vooral als je lekker mensen aan het owne bent komt er in een keer een ziekenwagen aan die rijdt je zo plat als een dubbeltje!! Dit heeft wel met Sa te maken! Dit heb ik al dikwijls meegemaakt! Toen ik eens gang members aan het recruiten was,ging ik met hun naar een ballas territorium en ik ging dan vechten. Toen ging er ineens een ambulance een van mijn mannekes platrijden!!! Ze zijn er om slechte mensen te verzorgen en om goede mensen te vermoorden! Die klootzakken! Firetrucks zijn zo veel irritanter want die stralen met hun Watergun je plat en dan lig je daar 3 minuten want je kan niet weg . 3 minuten? Bij mij is het 2 seconden! En als ik terug rechtsta,schiet ik gewoon met 1 kogel op die wagen en ze zijn weg! Bij wijze van zeggen, maar vaak als je dan rechtkomt heb je geen tijd en lig je weer plat . Reageren
ladderboi Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Als je lekker mensen aan het verbranden bent en er komt zon brandweer auto aan die spuit je omver :S Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Gebeurt bij mij ook altijd!!! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Gebeurt bij mij ook altijd!!! Wat een hulpdiensten zou je denken, hier zijn de meeste klachten over en vermoorden blijkbaar veel mensen terwijl hun plicht mensen redden is . Hier mogen ze werk van maken . Reageren
westsiderules Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Gebeurt bij mij ook altijd!!! Wat een hulpdiensten zou je denken, hier zijn de meeste klachten over en vermoorden blijkbaar veel mensen terwijl hun plicht mensen redden is . Hier mogen ze werk van maken . GROOT GELIJK Reageren
Doggi Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 (bewerkt) ik heb het ooit eens meegemaakt dat ik een groepje ballas aan het vermoorden was met die missie dat je glen park moet overnemen. komt er een ambulance aan die ze komt verzorgen,ik loop heel snel naar het healt-icoontje (had nog heel weinig healt ),rijd die pipo mij toch wel omver waist mission faild EDIT: sorry ik had de rest van het topic niet gelezen gta-freak was me voor Bewerkt: 31 juli 2009 door boostboy Reageren
liquid-zero5 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik heb een keer gehad dat ik nog heel weinig levens had en dat er ineens een deur op me viel raad maar hoe ik me toen voelde nah nog irritanter is soms die tram waar je dan eronder vast zit en mee gesleurt word. (ik knal er soms met die fiets er tegen aan knal omdat ik niet oplet). verder idd aangereden worden, nog irritanter is wanneer ze op je parkeren o_O raak je gelijk kei veel levens kwijt. Reageren
Quirino Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Doodbranden is ook erg irritant, is mij al eens een keer gebeurd op mt. chiliad. Een vliegtuig stortte op mij neer, ik had paramedic gedaan dus leefde nog, ineens brand ik en ga ik dood... En zulke debielen op de snelwegen van de badlands of in LV zijn mij ook al eens een paar keer fataal geworden. Ze beuken tot mijn auto kapot gaat en dan komt er een kettingreactie van ontploffende auto's. Ten derde ging ik een keer in de trein, stapte ik uit terwijl hij nog niet helemaal stilstond en raakte ik er onder. Net toen ik 10 gang gebieden veroverd had... Toen was ik echt kwaad. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Doodbranden is ook erg irritant, is mij al eens een keer gebeurd op mt. chiliad. Een vliegtuig stortte op mij neer, ik had paramedic gedaan dus leefde nog, ineens brand ik en ga ik dood...En zulke debielen op de snelwegen van de badlands of in LV zijn mij ook al eens een paar keer fataal geworden. Ze beuken tot mijn auto kapot gaat en dan komt er een kettingreactie van ontploffende auto's. Ten derde ging ik een keer in de trein, stapte ik uit terwijl hij nog niet helemaal stilstond en raakte ik er onder. Net toen ik 10 gang gebieden veroverd had... Toen was ik echt kwaad. 1ste: Heb ik ook al gehad(veel) . 2de: Ja, daar heb je gelijk in, het zijn precies geprogrammeerde debielen die niet met een auto overweg kunnen en dan ontploffen voor je neus . 3de: Je bedoelt zeker dat je wilt spelen zonder dood te gaan want dat doe ik ook en dan zou ik vab zoiets ook heel geïrriteerd worden . Reageren
liquid-zero5 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 maar voor dood branden is er een oplossing de brandweer missie tot lvl 13 halen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 maar voor dood branden is er een oplossing de brandweer missie tot lvl 13 halen Het is level12 , maar het klopt wel. Reageren
Doggi Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 ik heb het toch eens gehad dat ik de brandweer missie gedaan had en toch ben ik gestorven in een brand ik loop erdoor uit maar ja ik sta in de fik was wel iritand wan ineens kan ik niet meer bewegen sta ik daar stil in de brand kan niet bewegen na 2-3 minuten sterfik een langzame pijnleke dood Reageren
liquid-zero5 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 je kan wel door die vuur-imuum autotjes in brand steken wanneer je zelf in brand sta =D, sta in brand, jat een auto(je gaat niet erin) en dan staat die auto te fikke =D Reageren
skater110 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Toch vind ik de irritantste dood als je onder je eigen auto komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.