metehan Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) als ik sa speel zit die 2 sec vast en dan ik weer veder spelen en dat heletijd weet iemand een oplossing hiervoor? CPU Type-AMD Sempron, 1800 MHz (9 x 200) 3000+ Moederbord Chipset-SiS 755, AMD Hammer Systeemgeheugen-1024 MB Video kaart-XGI Volari Family v1.16.02.D (128 MB) Bewerkt: 26 juli 2009 door metehan Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Heb je een goede videokaart? Het kan daar aan liggen... Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hmm, je computer lijkt sterk genoeg te zijn. Maar zoals jij het uitlegt lijkt het lagg te zijn. Misschien is je videokaart beschadigd, of update eens je drivers Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hmm, je computer lijkt sterk genoeg te zijn. Maar zoals jij het uitlegt lijkt het lagg te zijn. Misschien is je videokaart beschadigd, of update eens je drivers Wou ik eigenlijk net gaan zeggen... misschien is de videokaart een beetje beschadigd. Had mijn zus ook een keer! Reageren
metehan Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hmm, je computer lijkt sterk genoeg te zijn. Maar zoals jij het uitlegt lijkt het lagg te zijn. Misschien is je videokaart beschadigd, of update eens je drivers heb ik al gedaan en het is niet alleen bij sa ook bij andere spellen Reageren
metehan Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hmm, je computer lijkt sterk genoeg te zijn. Maar zoals jij het uitlegt lijkt het lagg te zijn. Misschien is je videokaart beschadigd, of update eens je drivers Wou ik eigenlijk net gaan zeggen... misschien is de videokaart een beetje beschadigd. Had mijn zus ook een keer! en hoe kan ik dat weer repareren? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hmm, je computer lijkt sterk genoeg te zijn. Maar zoals jij het uitlegt lijkt het lagg te zijn. Misschien is je videokaart beschadigd, of update eens je drivers Wou ik eigenlijk net gaan zeggen... misschien is de videokaart een beetje beschadigd. Had mijn zus ook een keer! en hoe kan ik dat weer repareren? Ligt er wat het is. Als het aan de hardware ligt is het meestal een nieuwe kopen. Maar een videokaart in vergelijking met die processor zal niet duurder zijn dan €25,- tot €50,-. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Weet ik nie... laat iemand die er goed in is even naar kijken! Dan zal die het wel weten! Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 volgens mij is het iets in je drivers.... want als een video kaar beschadigd is krijg je strepen enz (had ik dan met mijn 6600) probeer dit is : start>configuratiescherm> systeem>hardware>apparaatbeheer>beeldschermadapter video kaart rechter muisknop eigenschappen werkt hij wel correct? en ga nog even naar stuurprogramma bijwerken en dan is kijken wat hij vind... soms werkt het zo niet is hij toch dood Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.