AddySnow Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hoi ik heb mijn eigen servergemaakt, echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password ***** maxplayers 100 port 7777 hostname Addy's Deathmatching... gamemode0 area51 filterscripts area51 announce 1 query 1 weburl anticheat 0 wat is mijn probleem, ik heb met pawno de script "area51.pwn verandert, Skins,Guns Maar ik had gelezen dat ik heb nu area51.pwn naar filterscript moest kopieren, maar het update het niet als ik de server start, ik heb ook area51.AMX in filterscript geplaats, hij zegt: loaded 1 filterscript, maar als ik erop ga. Nog steeds geen verandering vraag 2 Hoe zet ik mijn server online? greetz addy Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik zou het helaas nie weten... Misschien helpt het om naar een ander ondwerp te zoeken van iemand die het wel weet. Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik zou het helaas nie weten... Waarom post je dan ingodsnaam? Heb je niks te vertellen, post dan niet... Maar Addy, even voor de duidelijkheid. Een PWN bestand is je script. een AMX bestand is dat script gecompileerd. SA:MP leest alleen je AMX bestanden. Wat je dus waarschijnlijk bent vergeten, is het compileren van je script. Druk op F5 om te compileren, of druk op het 'Compile' knopje bovenin waar alle andere knopjes ook staan. En je GameMode hoef je niet in filterscripts te zetten. Ik weet niet wie je dat heeft wijsgemaakt, maar dat is niet waar Filterscript is in SA:MP een ander woord voor Add-On, een extratje dus. En over je vraag 2: Dat is een stappenlijst,ik leg hem wel even uit: Ga naar de site van je router: http://192.168.1.1/. Het kan zijn dat er nu naar je gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd word. Standaard zijn ze beide 'admin'. Indien dit deze combinatie niet werkt bij jouw, achterhaal dan jouw gegevens door je provider papieren eens door te zoeken Zoek dan eens je router door, naar iets dat met NAT, Virtual Server, of Firewall te maken heeft. (Bij mij stond het in het tabblad Firewall, als provider Orange(Heet nu Online).) Klik op een knopje 'Toevoegen' of iets dergelijks. Nu zal je een schermpje krijgen, waarin staat: Van poort en Tot poort (oid). Voer bij beide een gewenste poort in, 4 cijfers. Bijvoorbeeld 7777 (Standaard) Type poort: UDP of TCP? Kies voor UDP. Voltooi [*]Ga nu naar http://www.watismijnip.nl/ , kopiër jouw IP en plak er :[je poort] achter. Bijvoorbeeld: xxx.xxx.xx.xx:7777. Dat IP geef je aan anderen, mensen buiten jouw huis. [*]Ga naar de SA:MP browser, en voeg een van de volgende adressen toe (7777 vervangen door je eigen poort)(Ikzelf zou voor het 2de IP gaan): 127.0.0.1:7777 << Lokaal IP, alleen JOUW computer 192.168.1.1:7777 << IP vanaf de router, volgens mij kan je met dit IP ook gelijk zien of het online zetten is gelukt. Dan moet deze ook online zijn [*]Indien het 2de IP online is, behoort je server nu over de hele wereld online te zijn Reageren
AddySnow Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Ik zou het helaas nie weten... Waarom post je dan ingodsnaam? Heb je niks te vertellen, post dan niet... Maar Addy, even voor de duidelijkheid. Een PWN bestand is je script. een AMX bestand is dat script gecompileerd. SA:MP leest alleen je AMX bestanden. Wat je dus waarschijnlijk bent vergeten, is het compileren van je script. Druk op F5 om te compileren, of druk op het 'Compile' knopje bovenin waar alle andere knopjes ook staan. En je GameMode hoef je niet in filterscripts te zetten. Ik weet niet wie je dat heeft wijsgemaakt, maar dat is niet waar Filterscript is in SA:MP een ander woord voor Add-On, een extratje dus. En over je vraag 2: Dat is een stappenlijst,ik leg hem wel even uit: Ga naar de site van je router: http://192.168.1.1/. Het kan zijn dat er nu naar je gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd word. Standaard zijn ze beide 'admin'. Indien dit deze combinatie niet werkt bij jouw, achterhaal dan jouw gegevens door je provider papieren eens door te zoeken Zoek dan eens je router door, naar iets dat met NAT, Virtual Server, of Firewall te maken heeft. (Bij mij stond het in het tabblad Firewall, als provider Orange(Heet nu Online).) Klik op een knopje 'Toevoegen' of iets dergelijks. Nu zal je een schermpje krijgen, waarin staat: Van poort en Tot poort (oid). Voer bij beide een gewenste poort in, 4 cijfers. Bijvoorbeeld 7777 (Standaard) Type poort: UDP of TCP? Kies voor UDP. Voltooi [*]Ga nu naar http://www.watismijnip.nl/ , kopiër jouw IP en plak er :[je poort] achter. Bijvoorbeeld: xxx.xxx.xx.xx:7777. Dat IP geef je aan anderen, mensen buiten jouw huis. [*]Ga naar de SA:MP browser, en voeg een van de volgende adressen toe (7777 vervangen door je eigen poort)(Ikzelf zou voor het 2de IP gaan): 127.0.0.1:7777 << Lokaal IP, alleen JOUW computer 192.168.1.1:7777 << IP vanaf de router, volgens mij kan je met dit IP ook gelijk zien of het online zetten is gelukt. Dan moet deze ook online zijn [*]Indien het 2de IP online is, behoort je server nu over de hele wereld online te zijn Thanks, maar http://Mijn IP/ werkt niet, kan niet gevonden worden.. Bewerkt: 26 juli 2009 door AddySnow Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Dan ligt die site even offline... Probeer dan eens http://www.mijnip.nl/ Reageren
AddySnow Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ik ben dom weet ik xD maar ik heb geen wachtwoord op mijn gebruikersaccount, maar mischien is het een wachtwoord van pc, anyway, kan ik het wachtwoord + gebruikersnaam ergens opzoeken op mijn pc ?? XD Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Nee, dat zal je niet snel lukken. Je router is namelijk iets anders dan je computer En ik heb het niet over de wachtwoorden van je computer, ik heb het over het wachtwoord en gebruikersnaam van je router. Reageren
AddySnow Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 ik zie nergens NAT, Virtual Server, of Firewall staan in mijn router (op die website) ... Reageren
disaster9876 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 ik zie nergens NAT, Virtual Server, of Firewall staan in mijn router (op die website)... Ik zie wel NAPT of Multi-NAT server,, alleen daar moet ik een volledig IP address invoeren met port, wat moet ik daar invullen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Een UDP poort alleen invoeren, met 4 cijfers. Reageren
disaster9876 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Een UDP poort alleen invoeren, met 4 cijfers. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=101196 daar staat de vraag ff opnieuw,, en nu met screen,, zou het knap vinden als je kan vinden waar ik ports moet toevoegen Reageren
disaster9876 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Een UDP poort alleen invoeren, met 4 cijfers. gelukt,, volgens port checker zijn ports open.. alleen addy zij toen hij probeerde dat de server het niet deed,, ik ga nog ff kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.