Dead-Dodo Geplaatst: 14 december 2003 Rapport Geplaatst: 14 december 2003 het muzziek in de auto's in gta3 doen het niet als ik hem op een andere zender zet hoor ik een beetje geruis en dan niks meer Reageren
Joriz Geplaatst: 14 december 2003 Rapport Geplaatst: 14 december 2003 Heb je mischien een illegaale versie? Of legaal! Kijk effe naar de geluid instellingen in GTA3 Reageren
djbob Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Geplaatst: 15 december 2003 Het kan ook zijn dat de radio niet geinstalleerd is. Dat kon je namelijk opgeven bij de installatie! Reageren
Joriz Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Geplaatst: 15 december 2003 Het kan ook zijn dat de radio niet geinstalleerd is. Dat kon je namelijk opgeven bij de installatie! Neej, bij installatie kan je opgeven of de radio zenders vanaf hardeschijf of CD-ROM worden afgespeeld. Ik raad aan van CD-ROM als je een snelle CD-ROM speler hebt. Dat scheeld je ook hardeschijf ruimte. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2003 is 52 x snel :huh: Reageren
Joriz Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Geplaatst: 15 december 2003 is 52 x snel :huh: ja dat is te snel! Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2003 oke dan weet ik dat Reageren
djbob Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Geplaatst: 15 december 2003 ow ja ik d8 dat die radio het dan niet doet want toen ikdat zag was me engels nogniet zogoed Reageren
Joriz Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Geplaatst: 15 december 2003 Neej ik begreep het toen ook niet helemaal omdat ik zo snel mogelijk het spel wilde spelen. Op de dag dat het uit kwam eerst snel naar een winkel (mag niet meer zeggen welke aangezien ik nu een eige shop heb) gefietst. geinstalleerd heel snel. daarna spelen. en daarna moest ik werken om geld te verdienen voor de website enzo. Reageren
djbob Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Geplaatst: 15 december 2003 Ik kocht hem binnen een week Reageren
dj_gta_dark Geplaatst: 27 februari 2004 Rapport Geplaatst: 27 februari 2004 ik heb een nocd-crack versie en bij mij doen die radio's het ook niet. ik weet dat je de cd2 ervoor nodig hebt alleen is er ook een andere manier om ze aan de praat te krijgen zonder het spel te kopen? ik vin die radio-zenders namelijk onwijs gaaf en wil ze in het spel wel kunnen horen dus. bij voorbaat dank Reageren
Joriz Geplaatst: 27 februari 2004 Rapport Geplaatst: 27 februari 2004 ik heb een nocd-crack versie en bij mij doen die radio's het ook niet.ik weet dat je de cd2 ervoor nodig hebt alleen is er ook een andere manier om ze aan de praat te krijgen zonder het spel te kopen? ik vin die radio-zenders namelijk onwijs gaaf en wil ze in het spel wel kunnen horen dus. bij voorbaat dank Als je alle muziek en databestanden in de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\Audio zet dan leest hij de muziek niet van de CD (dit kan je ook aangeven bij het installeren) Op deze manier draait GTA op sommige PC's sneller (meeste slomer) Je hebt wel nog de Play CD nodig om erin te houden bij het opstarten om aan te tonen dat je een legale GTA hebt. Reageren
8-Ball Geplaatst: 27 februari 2004 Rapport Geplaatst: 27 februari 2004 Mijn radio doet het perfect! :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.