Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hoe convert je van Vice City of van III naar SA? Reageren
Jobinho Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hoe convert je van Vice City of van III naar SA? Okeee f*ckin laat maar, probeer het met Zmodeler, daar kan je als je de nieuwst heb (kost wel geld) alle gta's cars importeren en ook weer exporteren maar dan met een andere extensie voor een ander spel! Reageren
Beagle Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Of met Gmax (gratis) met KAMS de auto van bijvoorbeeld VC importeren, en die van SA en dan converteren. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Overigens moet je begrijpen dat 'converten' niet gewoon importeren > exporteren is, maar er komt best wat meer bij kijken. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Overigens moet je begrijpen dat 'converten' niet gewoon importeren > exporteren is, maar er komt best wat meer bij kijken. Het installeren regel ik zelf wel, het gaat me alleen dat ik de .txd en de .dff files heb die ik in GTA:SA kan gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.