Jump to content

Gangsters 2

need my speed

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of het hier goed staat maar ja. :rolleyes: Wie kent Gangsters 1 en Gangsters 2, ik vind het goede spellen, alleen wel erg moeilijk voor iemand van 10 jaar. Ik heb hem gisteren gekregen en ben nu bij missie 2. Maar zijn alle missies het zelfde want tot nu toe moet ik alleen maar bendeleiders vermoorden zoals ene Razor en McDude ofzo.

Geplaatst:

Heeft niet zo'n hoge cijfer op Gamespot.

5.4

mediocre

Als ik zo naar de screens kijk dan zie ik dat ie niet de beste graphics heeft.

Geplaatst:

ik heb gangsters 1, gekregen van sinterklaas, maar ik snap er helemaal niks van, en inderdaad, die graphics zijn niks.

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb gangsters 1, gekregen van sinterklaas, maar ik snap er helemaal niks van, en inderdaad, die graphics zijn niks.

Gangsters 1 heb ik bij een vriend gespeeld en wij snapten van Gangsters 1 ook niets, gelukkig is Gangsters 2 een stuk duidelijker. :lol: Maar nu ben ik bij missie 3 en daar heb ik die groene gang vermoord en die kleine blauwe gang ook maar wat moet ik dan doen?

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:

En ik moet met een boot weg uit de stad gaan ofzo? Ik weet dat ik dubbelpost maar anders valt het niet op.

ga op zoek naar een walkthrough

dan lukt het vast wel

Heb ik al geprobeerd. :(

En bij die briefing (naast de krant) staat dit:

Only take the still when you are confident that you can keep it. Taking other businesses should that give you the money and muscle that you need for succeed. When you are ready to take the still, have a few people avaiable to take care of 'Stretch' McDowd when he runs.

Wat moet ik doen?

EDIT:

Ik heb per ongeluk op quote gedrukt in plaats van edit. :unsure:

ik heb het spel al uitgespeeld :) (dan doel ik op deel 1)

En hoe moet missie 3? :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...