pietja Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats. alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Kort antwoord: ja. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 dankjewel voor je korte antwoord:p Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennisdeBrouwer Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.alvast bedankt Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.alvast bedankt Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan! Nou, eigenlijk niet eindeloos. Je kan maar 2 voertuigen parkeren op je saveplek he maar je kan het inderdaad bij meerdere safehouses doen, kan je wel meer dan 2 infernussen (?) hebben. EDIT: Mijn post: 01:38:38, hieronder 01:39:39, toeval? Bewerkt: 29 juli 2009 door TahR78 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.alvast bedankt Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan! Toch niet want je hebt maar plaats voor 10auto's, hij had het antwoordt trouwens al gekregen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.alvast bedankt Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan! Toch niet want je hebt maar plaats voor 10auto's, hij had het antwoordt trouwens al gekregen . het is me nu allemaal duidelijk _O_ _O_ _O_ _O_ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 De Infernus uit Stevie's Car Theft heeft een unieke groene kleur . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 De Infernus uit Stevie's Car Theft heeft een unieke groene kleur . Die is toch echt goud hoor Cuban Gangster. De LimeGreen versie kan je ook gewoon op straat tegenkomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 De Infernus uit Stevie's Car Theft heeft een unieke groene kleur . Die is toch echt goud hoor Cuban Gangster. De LimeGreen versie kan je ook gewoon op straat tegenkomen. Ja Tommy, een Infernus zie je elke dag rijden . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Niet dus, Uum Tommy, jij zei zelf (kijk maar in 't One TIme Only topic) dat dat ding LimeGreen was . Oke, met een gouden schijn, maar 't is nog steeds Groen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Niet dus, Uum Tommy, jij zei zelf (kijk maar in 't One TIme Only topic) dat dat ding LimeGreen was . Oke, met een gouden schijn, maar 't is nog steeds Groen . Ow w8 ff, ff kijke Hearv94. ik bedoel natuurlijk als je zelf in een Infernus rijdt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 nog even over de infernus en stevie ik heb gehoord dat de infernus ook weer terug komt op de vindplaats naardat je hem naar stevie hebt gebracht klopt dit? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 nog even over de infernus en stevie ik heb gehoord dat de infernus ook weer terug komt op de vindplaats naardat je hem naar stevie hebt gebracht klopt dit? Heb dat ook al gehoort, denk el dat dit klopt aangezien veel leden dit zeggen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 nog even over de infernus en stevie ik heb gehoord dat de infernus ook weer terug komt op de vindplaats naardat je hem naar stevie hebt gebracht klopt dit? Heb dat ook al gehoort, denk el dat dit klopt aangezien veel leden dit zeggen Ondere andere ik, En ik haal mijn theorie onderuit aangezien hij niet terugspawnt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts