Jump to content

stevies car theft

pietja

Recommended Posts

als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.

alvast bedankt

Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan! ;)

Delen op andere websites

als je bijvoorbeeld de infernus graag wilt houden en je zet hem in je autoopslagvak bij je savehouse komt hij dan weer terug op de vindplaats.

alvast bedankt

Als je graag de Infernus wilt houden moet je hem vinden,parkeren op je plek en dan terug gaan voor een andere, zo kun je eindeloos doorgaan! ;)

Nou, eigenlijk niet eindeloos. Je kan maar 2 voertuigen parkeren op je saveplek he :puh: maar je kan het inderdaad bij meerdere safehouses doen, kan je wel meer dan 2 infernussen (?) hebben.

EDIT: Mijn post: 01:38:38, hieronder 01:39:39, toeval? :7

Bewerkt: door TahR78
Delen op andere websites

alvast bedankt

Toch niet want je hebt maar plaats voor 10auto's,

hij had het antwoordt trouwens al gekregen ;) .

Delen op andere websites

alvast bedankt

Toch niet want je hebt maar plaats voor 10auto's,

hij had het antwoordt trouwens al gekregen ;) .

het is me nu allemaal duidelijk

_O__O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Delen op andere websites

De Infernus uit Stevie's Car Theft heeft een unieke groene kleur ;) .

Die is toch echt goud hoor Cuban Gangster. :puh:

De LimeGreen versie kan je ook gewoon op straat tegenkomen.

Delen op andere websites

De Infernus uit Stevie's Car Theft heeft een unieke groene kleur ;) .

Die is toch echt goud hoor Cuban Gangster. :puh:

De LimeGreen versie kan je ook gewoon op straat tegenkomen.

Ja Tommy, een Infernus zie je elke dag rijden :7 .

Delen op andere websites

Niet dus, Uum Tommy, jij zei zelf (kijk maar in 't One TIme Only topic) dat dat ding LimeGreen was ;) . Oke, met een gouden schijn, maar 't is nog steeds Groen ;) .

Ow w8 ff,

ff kijke :duh:

Hearv94. ik bedoel natuurlijk als je zelf in een Infernus rijdt.

Delen op andere websites

nog even over de infernus en stevie ik heb gehoord dat de infernus ook weer terug komt op de vindplaats naardat je hem naar stevie hebt gebracht klopt dit?

Heb dat ook al gehoort, denk el dat dit klopt

aangezien veel leden dit zeggen :?

Delen op andere websites

nog even over de infernus en stevie ik heb gehoord dat de infernus ook weer terug komt op de vindplaats naardat je hem naar stevie hebt gebracht klopt dit?

Heb dat ook al gehoort, denk el dat dit klopt

aangezien veel leden dit zeggen :?

Ondere andere ik,

En ik haal mijn theorie onderuit aangezien hij niet terugspawnt.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...