Jump to content

Custom built PC - Nederland`


Traser

Recommended Posts

Gewoon voor mijn systeem gaan of dat van Taartje met een kast en een DVD drive erbij. Dan heb je het beste spul voor relatief het minste geld. Of moeten we hetzelfde systeem samenstellen bij Databyte?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Traser

    13

  • Galiorix

    8

  • TaartJJ~!

    8

  • blokzeil1

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gewoon voor mijn systeem gaan of dat van Taartje met een kast en een DVD drive erbij. Dan heb je het beste spul voor relatief het minste geld. Of moeten we hetzelfde systeem samenstellen bij Databyte?

Kijken hoe duur het er daar uit komt ja..

liefst met een kast, een strakke :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al een beginnetje gemaakt door alle producten op te zoeken maar de videokaart is daar al niet te vinden en het moederbord ook niet, dus ik ga er niet mee verder. Het is een veel te langzame website en de levertijden zijn vaak ook nog minder goed als de iets duurdere zaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al een beginnetje gemaakt door alle producten op te zoeken maar de videokaart is daar al niet te vinden en het moederbord ook niet, dus ik ga er niet mee verder. Het is een veel te langzame website en de levertijden zijn vaak ook nog minder goed als de iets duurdere zaken.

ze zijn bezig met update ze zitten nog niet zo lang in de componenten ze doen ook server onderhoud website bouw

software schrijfen enz

werkt rond de 100 man daar

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets?

[afbeelding]

Kan ik hiervan de link krijgen ( winkelmantje )

Is dit alles, Kan ik hiermee meteen starten? ( monitor, boksen, etc heb ik )

Klik!

Hier kan je meteen mee beginnen! ^_^

Dat is dus niet de directe link.

Trouwens, wil je het systeem zelf in elkaar zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu deze lijst.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje...n=1&product[7517]=1&product[92113]=1&product[53912]=1&product[213073]=1&product[215532]=1&product[101333]=1&product[210544]=1&product[5545]=1&product[68471]=1

Ik heb er

Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie
Montage systeem 1 jaar garantie. Wij zetten uw gewenste onderdelen in elkaar en monteren deze netjes af. Vervolgens testen wij het systeem op incompatabiliteit en met alle mogelijke software. Eventuele defecte onderdelen of produkten die niet compatibel zijn, kunnen we direc..Volledige omschrijving >>>
Montage systeem 1 jaar garantie.

Wij zetten uw gewenste onderdelen in elkaar en monteren deze netjes af. Vervolgens testen wij het systeem op incompatabiliteit en met alle mogelijke software.
Eventuele defecte onderdelen of produkten die niet compatibel zijn, kunnen we direct oplossen. Daarmee voorkomen we tijdverlies en onnodige kosten voor u en voor ons.

Tevens heeft u 1 jaar garantie op de assemblage.
Indien er een onderdeel binnen 1 jaar defect is, vervangen we deze kosteloos. Ook assembleren we de hele computer weer en testen deze zoals de eerste assemblage.

Wij assembleren geen waterkoeling.
Let op bij vervanging van de orginele videokaartkoeler vervalt de garantie op de videokaart!
€ 59,00(€ 49,58 excl. BTW)

Bijgevoegt

Bewerkt: door Traser
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...