Jump to content

Wifi kaart 64 bit werkt slecht

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een Asus WL-138G V2. Maar onder 64 bit is de verbinding erg instabiel. Tijdens het pingen gaan er erg veel plaketten verloren :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je de goede drivers geinstalleerd (dus niet de 32bit maar de 64bit)? Wordt 64bit door dat kaartje ook ondersteund?

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Heb je de goede drivers geinstalleerd (dus niet de 32bit maar de 64bit)? Wordt 64bit door dat kaartje ook ondersteund?

Ik heb de recenste 64 bits driver van Asus geïnstalleerd, maar de driver werkt niet goed blijkbaar :duh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

!BUMP!

Blijkbaar wil niemand me hiermee helpen :-(

Ik zal dan maar kijken voor een USB Stick in plaats van een ingebouwde PCI kaart.

BV_1993

• 2 weken later...
Geplaatst:

Alweer een keer bumpen.

Ik heb iets gevonden dat helpt wanneer de kaart slecht werkt :7 Ik moet gewoon de antenne niet plooien :cab:

Geplaatst:
lolz, ieder normaal mens zou toch moeten weten dat je een antenne NOOIT mag plooien!

De antenne hangt er nu horizontaal aan, maar volgens de handleiding moet die omhoog gericht zijn voor het beste signaal :7

Geplaatst: (bewerkt)

lol, ik zou die antenne ook verticaal zetten als ik jou was ^_^ dan zal je denk ik wel wat minder last hebben van de 'slechte' internetverbinding die af en toe es uitvalt ^_^

en wat nog het beste is: de antenne recht naar de antenne van de wireless router richten, dan heb je beste signaal! :7

Bewerkt: door Mr. Psycho

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...