Jump to content

Submission na storyline


X_Boy

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum dus het spijt me als ik de topic mij een verkeerd forum neerzet ofzo.

Mijn vraag is of het nog mogelijk is om na de storyline de submission zoals de races van brucie en de jobs van LJ maar ook de missies van Stevie en de missies van die kerel die je op de hard line beld te doen?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is nog mogelijk. Je kan dus gerust de storyline uitspelen, en daarna alle andere zijmissies doen. ;) Het enige wat je niet meer zal kunnen doen (al kan dat niet meer na Roman's Sorrow) is Roman's Taxi missies, maar deze zijn toch nogal saai, leveren geen geld op en is niet benodigd voor de 100% van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen alle Random Characters ook nog?

Ja. ^^ En ook alle Flying Rats en Stunt Jumps kan je nog doen, mocht je dat ook willen vragen.

Correctie niet alle random characters zijn mogelijk.

Want sommige die je kon laten leven of vermoorden komen terug als je ze laat leven, maar deze zijn niet nodig voor de 100%. [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook een trophy/achievement halen voor de Random Characters, maar ook hiervoor tellen Cherise, Clarence en Ivan (de mensen die je eventueel kon vermoorden) niet mee. Jeff hoeft ook niet per se.

Verder hoef je de missies van de RC's ook niet te doen, ontmoeten is al genoeg ;) (correct me if i am wrong)

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...