DJRobin Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hoi, ik ben opzoek naar een goedkope nas schijf. Mijn budget is rond de 100 euro. Ik wil ermee kunnen downloaden via bittorent en eventueel via usenet. En uiteraard wil ik er backups op kunnen zetten (mijn moeder en mijn zus ook). Ik hoop dat er iets in die prijsklasse is Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 moetje hier is messchien kijken klik Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Je zult aardig wat moeten tweaken aan je NAS als je een budget hebt van 100 euro.. Misschien kan je voor jouw bedoelingen beter een heel goedkope en heel zuinige PC in elkaar zetten die dan 24/7 draait. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 In de nieuwste Computer!Totaal staat een test met 33 NAS-schijven. Voor jou komt de Buffalo voor €159 als beste uit de bus, inclusief 500GB (één schijf). Je kan er echter niet bij het downloaden gebruik maken van http, ftp of usenet, enkel torrents. Voor een stuk betere NAS-servers met bijvoorbeeld twee schijven moet je toch je budget naar de €300 tot €400 verhogen; je zit nu echt te laag voor een goede NAS-schijf. Reageren
DJRobin Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Is het goedkoper om zelf een behuizing te kopen en daar HDD's in te plaatsen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.