GTAKevin023 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Hoe zorg ik ervoor dat ik geen politie achter me aan krijg? Is daar een oplossing voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X_Boy Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Blijf op de weg waar die vliegveld-autootjes ook op rijden. BTW: Je kan toch geen vliegtuig pakken, dus je verspeeld je tijd daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Je kan een trainer installeren, waarmee je geen wanted level krijgt, maar dit kan enkel op de PC. Of je kan een multiplayer spel starten, dan zal je geen wanted level krijgen op het vliegveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Je kan een trainer installeren, waarmee je geen wanted level krijgt, maar dit kan enkel op de PC.Of je kan een multiplayer spel starten, dan zal je geen wanted level krijgen op het vliegveld. Ik heb een xbox 360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Wel jammer dat je nie op het vliegveld kunt komen zonder politie, want in het echt is het soms wel mogelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Blijf op de weg waar die vliegveld-autootjes ook op rijden.BTW: Je kan toch geen vliegtuig pakken, dus je verspeeld je tijd daar Je kan daar wel een helikopter stelen. En het is een handige plek om archievement/trophy's te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Blijf op de weg waar die vliegveld-autootjes ook op rijden.BTW: Je kan toch geen vliegtuig pakken, dus je verspeeld je tijd daar Je kan daar wel een helikopter stelen. En het is een handige plek om archievement/trophy's te halen. Dat wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jipi Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Blijf op de weg waar die vliegveld-autootjes ook op rijden.BTW: Je kan toch geen vliegtuig pakken, dus je verspeeld je tijd daar Dat is niet waar je vind er een mooie NRG900 en een Politie helikopter dus je verspeelt je tijd daar niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X_Boy Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Blijf op de weg waar die vliegveld-autootjes ook op rijden.BTW: Je kan toch geen vliegtuig pakken, dus je verspeeld je tijd daar Dat is niet waar je vind er een mooie NRG900 en een Politie helikopter dus je verspeelt je tijd daar niet. Ik heb niets gezegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jipi Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Blijf op de weg waar die vliegveld-autootjes ook op rijden.BTW: Je kan toch geen vliegtuig pakken, dus je verspeeld je tijd daar Dat is niet waar je vind er een mooie NRG900 en een Politie helikopter dus je verspeelt je tijd daar niet. Ik heb niets gezegd Relax ik zij alleen maar wat ik vond Bewerkt: 26 juli 2009 door jipi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Voor de geïntereseerde deze trophy's/archievements kan je makkelijk halen op de luchthaven: -Roll over -Walk Free -One Man Army Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 wat beteken trophys eigelijk want als ik cheat doe krijg ik dat altijd op me scherm ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 wat beteken trophys eigelijk want als ik cheat doe krijg ik dat altijd op me scherm ... Een Trophie is(vertaald) een Troffee. En die kun je verdienen door iets te behalen in het spel, bijvoorbeeld een bepaalde missie halen, een lange wheelie maken, enz. enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Blijf op de weg waar die vliegveld-autootjes ook op rijden.BTW: Je kan toch geen vliegtuig pakken, dus je verspeeld je tijd daar Dat is niet waar je vind er een mooie NRG900 en een Politie helikopter dus je verspeelt je tijd daar niet. Echt jammer, dat je geen vliegtuigen hebt in GTA IV. Waarom eigenlijk niet? In San Andreas was dat geweldig! Hoop dat de volgende een samensmelting wordt van San Andreas en IV, Want San Andreas had weer veel te doen, zoals Real Estate en Gokken e.d. en IV is weer wat gedetailleerder, dus voeg die twee samen en je kunt vliegtuigen halen op het vliegveld Maar dit is weer erg offtopic Haha sorry, ging even los^_^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X_Boy Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Opzich is het wel apart want je ziet wel heel vaak vliegtuigen vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.