peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 halloo allemaal, ik heb een auto mod gedownload alleen bij deze mod kan je de spoiler laten bewegen in cleo. maar hoe werkt dat cleo want ik moet een bestandje in die cleo zetten. en waar download ik cleo?? alvast bedankt Reageren
Traser Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 halloo allemaal,ik heb een auto mod gedownload alleen bij deze mod kan je de spoiler laten bewegen in cleo. maar hoe werkt dat cleo want ik moet een bestandje in die cleo zetten. en waar download ik cleo?? alvast bedankt Download Cleo Reageren
peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 wat kan je eigenlijk allemaal met cleo?? Reageren
Traser Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 wat kan je eigenlijk allemaal met cleo?? Scripts instaleren Voorbeelden http://www.youtube.com/watch?v=l_SaHxu-JXU...feature=related Reageren
peppie132 Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 het is gelukt met de spoiler bedankt Reageren
Traser Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 het is gelukt met de spoiler bedankt No problem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.