Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hoi, ik weet niet of het mogelijk is, maar ik vraag het toch maar Ik wil graag San Fierro en Los Santos vervangen door Vice City en Liberty City. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar het lijkt me wel heel leuk. Ik wil alleen de map heel goed, er hoeven geen missies te zijn, en er hoeven ook geen mensen rond te rijden/lopen. Reageren
GYZIE Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Dat kan, maar denk niet dat je dat in je uppie wil gaan doen er zijn al wel mods voor hoor bijvoorbeeld GTA United, dit is GTA VC en GTA III bij elkaar in GTA SA [de map van GTA SA zit er niet bij] http://www.moddb.com/mods/gta-united Reageren
peppie132 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 waar kan ik hem download want hij staat niet bij downloads Reageren
GYZIE Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Gewoon klikken op "Download"[doe die linker maar ] dan skrol je iets naar bende en dan staat er weer "Download" daar klik je ook op en dan komt er automatisch een download venster. Zo niet dan klik je op "HERE to start the download immediately!" Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Gedownload en geinstalleerd, zie mijn andere post hier. Edit: Daar bedoel ik dus mee dat het niet werkt. Bewerkt: 17 augustus 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.