GTAKevin023 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Is er een manier dat je in de U.L. Paper kantoor kan komen? Want er lopen wel gewoon mensen alleen ik kan niet naar binnen. Vindt ik echt jammer. ( ik heb xbox 360 dus ik kan niet teleporten of hoe jullie zoiets noemen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Je kunt er niet in komen! Alleen in de missie Final Intervieuw. Helaas... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Je kunt er niet in komen! Alleen in de missie Final Intervieuw. Helaas... Dat is het kantoor van Goldberg. Het kantoor van UL paper zie je alleen in scènes, je kan er nooit zelf inkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Je kunt er niet in komen! Alleen in de missie Final Intervieuw. Helaas... Dat is het kantoor van Goldberg. Het kantoor van UL paper zie je alleen in scènes, je kan er nooit zelf inkomen. Sorry, had even nie opgelet om welk gebouw het ging... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.