Jump to content

hoge val overleven


GTAKevin023

Recommended Posts

Gooi een molotov op je zelf als je op een hoog gebouw staat en dan als je fikt naar benede vallen :tu:

Misschien werkt het niet meer weet niet zeker meld je het even als het werkt?

Bewerkt: door jipi
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in een zwembad of de zee valt dan zal je niet doodgaan. Soms heb je ook het geluk om tegen een klein muurtje of schuin dakje te vallen, waardoor je ook maar een stukje health verliest. ;)

Dat is niet helemaal waar: Bij de laatste missie moet je iets met een heli doen[/font] (weet niet meer precies hoe het ging), maar ik viel eraf. Ik had maar een beetje health, en ik viel in het water en ik ging dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in je val ergens tegen botst, kan dat je val breken. Voorbeeld: je valt naar beneden, en 10 meter voor de grond val je tegen een muur en dan pas op de grond. Dan telt die val van tien meter, en niet die van 100 meter ofzo. Same voor op een lantaarnpaal landen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Tja soms hebben mensen er een maniertje voor zonder Hacks, je moet dan met geluik (denk ik) op een klein stukje muur ofiets hoog inde lucht vallen, dan ligt Niko in de 'lighouding', zonder te bewegen, en dan van je neer en dan leef je nog. Dit doen ze vaak op dat Empire Building en Rotterdam toren...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in een zwembad of de zee valt dan zal je niet doodgaan. Soms heb je ook het geluk om tegen een klein muurtje of schuin dakje te vallen, waardoor je ook maar een stukje health verliest. ;)

Dat is niet helemaal waar: Bij de laatste missie moet je iets met een heli doen[/font] (weet niet meer precies hoe het ging), maar ik viel eraf. Ik had maar een beetje health, en ik viel in het water en ik ging dood.

Dan zal je waarschijnlijk in het ondiepe water gevallen zijn? Waar je dus in kan staan en niet zwemt.

Link to comment
Delen op andere websites

1 keer toen ik van een redelijk hoog gebouw viel stond ik gewoon rechtop op de grond, zonder ook maar 1 piepklein leventje kwijt te raken!!! Misschien een bug ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Gooi een molotov op je zelf als je op een hoog gebouw staat en dan als je fikt naar benede vallen

Misschien werkt het niet meer weet niet zeker meld je het even als het werkt?

Kijk naar dit het werkt (bijna) gegarandeerd!

Link to comment
Delen op andere websites

Gooi een molotov op je zelf als je op een hoog gebouw staat en dan als je fikt naar benede vallen

Misschien werkt het niet meer weet niet zeker meld je het even als het werkt?

Kijk naar dit het werkt (bijna) gegarandeerd!

Het werkt zolang dat de animatie dat Niko 'fikt' nog bezig is, als

de animatie stopt voor dat je beneden bent werkt het niet meer.

Jipi heb je dit niet al is gezegt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...